Przetargi.pl
ROZBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEJSCOWOŚCIACH: GĄDÓW, dz. nr 55; SADOWICE, UL. KWIATOWA I DWORCOWA; PIETRZYKOWICE, UL. SPORTOWA; KĄTY WROCŁAWSKIE, UL. AKACJOWA; MAŁKOWICE, UL. SZKOLNA; GNIECHOWICE ŁĄCZNIK UL. KĄTECKIEJ I SZKOLNEJ; SADKÓW, UL. SZKOLNA I POD AKACJAMI - ETAP I

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEJSCOWOŚCIACH: GĄDÓW, dz. nr 55; SADOWICE, UL. KWIATOWA I DWORCOWA; PIETRZYKOWICE, UL. SPORTOWA; KĄTY WROCŁAWSKIE, UL. AKACJOWA; MAŁKOWICE, UL. SZKOLNA; GNIECHOWICE ŁĄCZNIK UL. KĄTECKIEJ I SZKOLNEJ; SADKÓW, UL. SZKOLNA I POD AKACJAMI - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowościach: a) Gądów, dz. nr 55 - wykop i układanie kabla typu YAKXS 4x35 - 295 mb; - posadowienie słupa oświetleniowego stal.-ocynk. z fundamentem - 11 szt. - montaż opraw oświetleniowych sodowych o mocy 100W - 11 szt. - montaż szafki sterowniczej - 1 szt. - dokonanie odbioru technicznego w EnergiaPro - wykonanie pomiarów kontrolnych - obmiar geodezyjny b) Sadowice, ul. Kwiatowa i Dworcowa - wykop i układanie kabla typu YAKXS 4x35 - 279 mb; - posadowienie słupa oświetleniowego stal.-ocynk. z fundamentem - 9 szt. - montaż oprawy oświetleniowej sodowej o mocy 100W - 9 szt. - dokonanie odbioru technicznego w EnergiaPro - wykonanie pomiarów kontrolnych - obmiar geodezyjny c) Pietrzykowice, ul. Sportowa - wykop i układanie kabla typu YAKXS 4x35 - 67 mb; - posadowienie słupa oświetleniowego stal.-ocynk. z fundamentem - 2 szt. - montaż opraw oświetleniowych sodowych o mocy 150W - 3 szt. - dokonanie odbioru technicznego w EnergiaPro - wykonanie pomiarów kontrolnych - obmiar geodezyjny d) Kąty Wrocławskie, ul. Akacjowa - wykop i układanie kabla typu YAKXS 4x35 - 173 mb; - posadowienie słupa oświetleniowego stal.-ocynk. z fundamentem - 6 szt. - montaż opraw oświetleniowych sodowych o mocy 150W - 6 szt. - dokonanie odbioru technicznego w EnergiaPro - wykonanie pomiarów kontrolnych - obmiar geodezyjny e) Małkowice, ul. Szkolna - wykop i układanie kabla typu YAKXS 4x35 - 130 mb; - posadowienie słupa oświetleniowego stal.-ocynk. z fundamentem - 4 szt. - montaż opraw oświetleniowych sodowych o mocy 150W - 4 szt. - dokonanie odbioru technicznego w EnergiaPro - wykonanie pomiarów kontrolnych - obmiar geodezyjny f) Gniechowice, łącznik ul. Kąteckiej i Szkolnej - wykop i układanie kabla typu YAKXS 4x35 - 97 mb; - posadowienie słupa oświetleniowego stal.-ocynk. z fundamentem - 4 szt. - montaż opraw oświetleniowych sodowych o mocy 100W - 4 szt. - dokonanie odbioru technicznego w EnergiaPro - wykonanie pomiarów kontrolnych - obmiar geodezyjny g) Sadków, ul. Szkolna i Pod Akacjami - etap I - wykop i układanie kabla typu YAKXS 4x35 - 455 mb; - posadowienie słupa oświetleniowego stal.-ocynk. z fundamentem - 19 szt. - montaż opraw oświetleniowych sodowych o mocy 100W - 19 szt. - montaż szafki sterowniczej - 1 szt. - dokonanie odbioru technicznego w EnergiaPro - wykonanie pomiarów kontrolnych - obmiar geodezyjny 2. Zamawiający żąda przedstawienia kart katalogowych do montowanych opraw oświetleniowych i słupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM - 7.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: -Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych -wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwie) roboty budowlane o podobnym charakterze i zakresie robót oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie -dysponują wykwalifikowaną kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia. -zapewnią 24 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty Komisja dokona oceny wymagań formalno - prawnych na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca wykaże, że posiada: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Pełnomocnictwo od podmiotów występujących wspólnie do ich reprezentowania, złożenia oferty oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust.2 cytowanej wyżej ustawy 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 7.Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien załączyć: 8. Wykaz zrealizowanych i udokumentowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch (2) robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie robót wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 9.Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. .8 zostały wykonane z należytą starannością 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - wymagane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5. do specyfikacji Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8 i 10 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, nienależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający żąda: 11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów (wypis z rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji, informacja z KRK, zaświadczenie z ZUS, KRUS i US) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto do ofert należy dołączyć: 12. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach