Przetargi.pl
,,Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminie Kowala’’

Gmina Kowala ogłasza przetarg

  • Adres: 26-624 Kowala, Kowala
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 101 760 , fax. 486 101 760
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
    Kowala
    26-624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 486 101 760, fax. 486 101 760
    REGON: 67022381800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminie Kowala’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie oświetlenia ulicznego w gm. Kowala, zgodnie z dokumentacją projektową. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1. ,,Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w miejscowościach Mazowszany i Huta Mazowszańska’’ 2. ,,Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Trablice’’ 3. ,,Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Walentynów’’ Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kowala w miejscowościach: Trablice, Walentynów, Mazowszany i Huta Mazowszańska, w tym: - w m. Mazowszany i Huta Mazowszańska sieć oświetlenia ulicznego o dł. ok. 730 m; - w m. Trablice sieć oświetlenia ulicznego o dł. ok. 320 m; - w m. Walentynów sieć oświetlenia ulicznego o dł. ok. 350 m. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z powykonawczą dokumentacją odbiorową: - inwentaryzację powykonawczą – 3 egzemplarze (złożona do formatu A4); jeżeli Wykonawca na dzień odbioru nie posiada inwentaryzacji powykonawczej przedkłada dokument potwierdzający złożenie inwentaryzacji powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGiK) wraz z mapą z geodezyjną inwentaryzacją zbudowanej sieci złożoną do PODGiK, z niezwłocznym dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobu PODGiK; - oświadczenie o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu (wzór oświadczenia u Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać z obiektu na własny koszt wszystkie odpady i opakowania powstałe przy wykonywaniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzkiego, a w szczególności przestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1396 ze zm.) oraz ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 542 ze zm.). Ponadto zgodnie z przepisami to Wykonawca będzie wytwórcą odpadów i to Wykonawca odpowiada prawnie za właściwe zagospodarowanie opadów (wypełnienie stosownych kart, rejestracja BDO itp.). Ponieważ roboty budowlane prowadzone będą w pasach drogowych dróg gminnych Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszystkie zgody i uzgodnienia niezbędne do prawidłowego prowadzenia robót budowlanych. Zajęcie pasa drogowego oraz tymczasową organizację ruchu Wykonawca obowiązany jest uzgodnić z zarządcą drogi. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w miejscowościach Mazowszany i Huta Mazowszańska’’– 3 000,00 zł Część 2 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Trablice - 1 000,00 zł Część 3 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Walentynów – 2 000,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium, na podstawie art. 45 ustawy Pzp, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oddział w Radomiu Nr 46 9147 0009 0020 4785 2000 0003 z adnotacją: „Wadium – nr. ZPK.271.15.2020 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kowala – część …” (wpisuje Wykonawca) Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego. 5. W przypadku składania ofert na trzy części zamówienia Wykonawca może wpłacić trzy wadia przy pomocy jednego przelewu bankowego z adnotacją ,,Wadium – nr ZPK.271.15.2020 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na ternie Gminy Kowala’’. 6. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 9. Oferta Wykonawcy, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zostanie wezwany do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 8 SIWZ potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiotowe dokumenty dla swej skuteczności powinny zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej w wyznaczonym, przez Zamawiającego terminie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach