Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lasowicach (Ścinawa)”

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7400225, 76 7400245 , fax. 76 7400201
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7400225, 76 7400245, fax. 76 7400201
    REGON: 39064756400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/index.php?idmp=4&r=r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lasowicach (Ścinawa)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy oczyszczalni ścieków w Lasowicach na podstawie projektu wykonanego przez firmę NBM Technologie Mroczka i Wspólnicy Spółka jawna z siedzibą ul. Bór 142/157, 42-202 Częstochowa. Kontrakt obejmuje przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Lasowicach (Ścinawa) w zakresie: 1. przebudowy, rozbudowy lub remontu obiektów istniejących: a. pompownia ścieków surowych – Ob 1, b. budynek krat – Ob 1A, c. punkt zlewny ścieków dowożonych – Ob. 2, d. reaktor biologiczny – Ob. 4A, 4B i 4C, e. budynek Stacji Trafo – Ob. 19, f. budynek magazynu PIX-u (przebudowa budynku magazynu wapna) – Ob. 21, g. komora pomiarowa – Ob. 22, h. komora połączeniowa K-2 – Ob. 23, 2. budowy obiektów nowych: a. sitopiaskownik wraz z wiatą – Ob. 3, b. reaktor biologiczny (dodatkowe komory nitryfikacji) – Ob. 4D, c. stacja dmuchaw – Ob. 5, d. pompownia wody technologicznej I stopnia – Ob. 9, e. osadniki wtórne – Ob. 6A i 6B, f. pompownia osadu nadmiernego i recyrkulowanego – Ob. 7, g. komora pomiarowa ścieków oczyszczonych – Ob. 8, h. zagęszczacz grawitacyjny osadu – Ob. 10, i. pompownia osadu – Ob. 11, j. blok tlenowej stabilizacji osadu – Ob. 12, k. blok odwadniania i higienizacji osadu – budynek stacji odwadniania osadów – Ob. 13 i silos na wapno – Ob. 13A, l. wiata na osad – Ob. 17, m. studnia rozdziału – Ob. 24, 3. likwidacji obiektów istniejących: a. poletka osadowe – Ob. 16, 4. rozbiórki i unieczynnienia rurociągów istniejących oraz wykonania sieci nowych – w zakresie sieci technicznych międzyobiektowych (tj. rurociągi wody, wody technologicznej, kanalizacji surowych i oczyszczonych, osadu, sprężonego powietrza, pix-u oraz przyłączy, wraz z uzbrojeniem), 5. likwidacji przez unieczynnienie kabli nN zasilających sterowniczych i pomiarowych oraz budowę / przebudowę linii kablowych zasilających nN sterowniczych i pomiarowych pomiędzy obiektami na terenie oczyszczalni ścieków, 6. budowy / przebudowy oświetlenia terenu oczyszczalni ścieków, 7. wyposażenia stacji operatorskiej w stanowisko komputerowe i oprogramowanie wraz z uruchomieniem i wizualizacją procesu technologicznego oczyszczalni ścieków, 8. zagospodarowania terenu oczyszczalni, a w tym: drogi wewnętrzne i dojazdy do nowych obiektów, opaski i chodniki wokół nowych obiektów, trawniki, ogrodzenie. Zakres inwestycji nie obejmuje następujących obiektów: a. komora zasuw Ob. 1B, b. komora ścieków surowych Ob. 1C, c. zbiornik retencyjny wód nadmiarowych Ob. 14, d. zbiornik osadu nadmiernego Ob. 15, e. budynek socjalny Ob. 18, f. budynek dmuchaw Ob. 20. Szczegółowy zakres przedmiotu Zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ – tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Wszystkie materiały stosowane do wykonania robót budowalnych muszą odpowiadać wymaganiom przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa. W przypadkach wskazania w części III - Opis Przedmiotu Zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń) tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do użytku przez osoby fizyczne, w tym pracowników eksploatatora, w związku z art. 29 ust. 5 i 6 PZP zobowiązuje się wykonawcę do wykonania zamówienia spełniając kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia uwzględniał obowiązujące wymogi prawne w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 150 000,00 PLN wadium słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy”; lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 52 8669 0001 2035 0351 9390 0005 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania ofert znajdować się będzie na rachunku Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór informacji o przynależności do grupy kapitałowej załączono do IDW – załącznik nr 6. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu załączono do IDW – załącznik nr 7. 3) Wykaz cen Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Oferty wraz z załącznikiem do oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) oświadczenia wymagane postanowieniami IDW; c) Wyceniony Wykaz cen; d) zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. Wzór zobowiązania podmiotu załączono do IDW – załącznik nr 7. e) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, g) dowód wniesienia wadium, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach