Powiat Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7982203 , fax. 025 7987491
- Data zamieszczenia: 2013-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
ul. Józefa Piłsudskiego 17 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7982203, fax. 025 7987491
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, modernizacja oraz wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Łukowie w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja DPS w Łukowie działaniem przeciw wykluczeniu społecznemu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją Domu Pomocy Społecznej w Łukowie usytuowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 5611/367, 5611/380, 5611/382, 5611/480, 5611/481, 5611/561, 5611/562 i 5611/563 położonych w Łukowie przy ul. Broniewskiego 20/26 oraz dostawa wyposażenia - w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja DPS w Łukowie działaniem przeciw wykluczeniu społecznemu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, realizowanego w ramach Programu: Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dobudowę nowego skrzydła budynku o pow. zabudowy 208,48 m2 i kubaturze 1182,20 m3, zgodnie z warunkami i ustaleniami pozwolenia na budowę z dnia 31.07.2012 r. nr B.6740.661.2012.TC wydanego przez Starostę Łukowskiego b) wykonanie modernizacji instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej poprzez montaż instalacji solarnej z 15-oma kolektorami słonecznymi, c) przebudowę i adaptację budynku pralni na salę do hydromasażu i pracownię terapeutyczną, d) remont budynku gospodarczego i jego adaptację dla potrzeb ogrodu terapeutycznego, e) budowę altany ogrodowej o konstrukcji drewnianej oraz grilla zewnętrznego o konstrukcji murowanej, f) remont istniejącego ogrodzenia z wymianą bramy wjazdowej, g) zagospodarowanie terenu ogrodu terapeutycznego h) dostawę i montaż wyposażenia określonego w załączniku nr 12 do niniejszej SIWZ - Wykaz wyposażenia DPS i) dostawę i montaż dwóch tablic informacyjnych określonych w załączniku nr 13 do SIWZ - Wykaz tablic informacyjnych. 3. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag). 4. Na dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia elementy wyposażenia Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag), z zastrzeżeniem ust. 5. 5. Na dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia elementy wyposażenia, dla których Zamawiający wskazał w Wykazie wyposażenia DPS (załącznik nr 12 do SIWZ) wymagane minimalne okresy gwarancji, Wykonawca udzieli gwarancji co najmniej na wskazany okres. 6. Na dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia tablice informacyjne, o których mowa w załączniku nr 13 do SIWZ, Wykonawca udzieli rękojmi na okres do dnia 30 czerwca 2020 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000 w Banku Zachodnim WBK S.A. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia na roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wejścia głównego oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku, malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie zadaszeń zielonych pasów odpraw na dpg Hrebenne (płyta wyjazdowa z RP)
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1090L w m. Hanna w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - Budowy wiaty - zadaszenia na pojazdy osobowe z wydzieloną częścią na rowery
Dodano: 2016-06-17 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - budowa ogrodzenia Zespołu Szkół nr 2
Dodano: 2016-06-14 - Budowa mostu przez rzekę Ciemięgę w km 3+747 drogi powiatowej Nr 2212L Jastków - Snopków w m. Snopków wraz z dojazdami oraz rozbiórką mostu istniejącego
Dodano: 2016-05-12 - Budowa hali magazynowej w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2016-04-26 - Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce
Dodano: 2016-04-15 - Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Orłów
Dodano: 2016-04-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 110777 L w Zwierzyńcu na odcinku od drogi powiatowej nr 2951 L do granicy miasta.
Dodano: 2016-03-14