Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Podwale w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Podwale w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ): 1.1.Wykonanie koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych przebudowy ulicy Podwale wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji - zawierającej: opis techniczny, materiał graficzny: plan orientacyjny, plan sytuacyjny z opracowaną geometrią ulicy i koncepcją organizacji ruchu, profile podłużne, przekroje normalne i konstrukcyjne nawierzchni projektowanych elementów ulic, ocenę stanu technicznego konstrukcji ulicy, koncepcję odwodnienia i oświetlenia. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych przebudowy ulicy wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu, zawierającej ww. materiały i uzyskaniu pozytywnej opinii, wystąpi o wydanie warunków branżowych, na zabezpieczenie lub usunięcie kolizji istniejącego uzbrojenia kolidującego z przebudową ulicy, do stosownych zarządców sieci (wraz z załącznikiem graficznym określającym zakres przebudowy) w ilości - 4 egz. 1.2.Wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 - 2 egz. 1.3.Wykonanie projektów budowlanych branży: drogowej, sanitarnej (przebudowa, remont lub rozbudowa kanalizacji deszczowej), elektrycznej (przebudowa oświetlenia ulicznego) oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejących sieci infrastruktury technicznej z projektowanym układem drogowym - po 8 egz. 1.4.Wykonanie projektów wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (przebudowa, remont lub rozbudowa kanalizacji deszczowej), elektrycznej (przebudowa oświetlenia ulicznego) oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejących sieci infrastruktury technicznej z projektowanym układem drogowym - po 8 egz. 1.5.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem - 5 egz. 1.6.Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz zatwierdzeniem - 5 egz. 1.7.Wykonanie badań geotechnicznych i opinii geotechnicznej - 2 egz. 1.8.Sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych wydawanych przez GDDKiA dla każdej z branż - 6 egz. 1.9.Sporządzenie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż) spełniających następujące wymagania: w kolumnie podstawa wyceny koniecznym jest wypełnienie kolumny z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót winny zawierać szczegółowe wyliczenie ilości robót - po 5 egz 1.10.Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla każdej z branż- po 8 egz. 1.11.Pozyskanie własnym staraniem Wykonawcy wszelkich wymaganych opinii, decyzji i uzgodnień dokumentacji koniecznych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia robót budowlanych. 1.12.Uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym. 1.13.Przygotowanie dokumentów i materiałów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych wraz z wypełnionym wnioskiem. 2.Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej: 2.1.Opracowanie harmonogramu realizacji robót budowlanych. 2.2.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu dla potrzeb realizacji robót budowlanych. 2.3.Wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 2.4.Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 2.5.Uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót oraz odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych. 2.6.Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 2.7.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 2.8.Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 2.9.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, table elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów i badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, badania typu mieszanki mineralno-asfaltowej, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. 2.10.Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 3.Sprawowanie kompleksowych nadzorów autorskich nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w oparciu o dokumentację stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie obejmującym: 3.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2.Czynności nadzoru autorskiego obejmujące stwierdzanie w toku realizacji robót budowlanych zgodności realizacji z projektem. 3.3.Uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia wnioskowanych przez Wykonawcę robót zmian w dokumentacji projektowej lub rozwiązań zamiennych, uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4.Czuwanie, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowej decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych. 3.5.Dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz zgodnie z § 9, ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2002 r., nr 108, poz. 953, z późn. zm.). 3.6.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3.7.Ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.8.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 4.Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem realizowanej inwestycji w użytkowanie. 5.Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf,*.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD/DVD. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie kosztorysowym NORMA (format *.ath).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach