Przetargi.pl
Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce

Wójt Gminy Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, 62/5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7961551 , fax. 025 7981118
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stanin
    62/5 62/5
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. 025 7961551, fax. 025 7981118
    REGON: 00054345600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn.: Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce. Zakres prac obejmuje realizację budynku żłobka jednokondygnacyjnego z niskim nieużytkowym poddaszem, usytuowanego na działce nr 771 i 772 położonej w miejscowości Wesołówka. Wejście główne do budynku żłobka zaprojektowano od strony północnej. Budynek funkcjonować będzie jako żłobek IV - oddziałowy dla dzieci mieszkańców Gminy Stanin. W budynku zaprojektowano 4 oddziały dla 60 dzieci (4x15) oraz szatnię dla dzieci, WC dla personelu i rodziców dzieci oraz WC dla dzieci przy każdym oddziale a także pomieszczenie porządkowe i gospodarcze. W budynku zlokalizowano pomieszczenie zmywalni oraz aneks kuchenny i kuchni mlecznej, pomieszczenia gospodarcze i kotłownię. Łączna max. długość budynku - 33,64m. Łączna szerokość max. budynku-18,50m. Wysokość max. budynku proj. - 8,36m. Powierzchnia zabudowy - 601,79 m2. Powierzchnia użytkowa - 517,16m2. Powierzchnia całkowita - 657,18 m 2. Powierzchnia wewnętrzna - 556,35 m2 . Kubatura - 3806,00 m3 .Wysokość użytkowa przyziemia wynosi 320cm. Obiekt pokryty blachą panelową płaską na rąbek stojący. Dach wielospadowy o nachyleniu 46,6%-25°. Konstrukcja dachu typowa drewniana w układzie płatwiowo -krokwiowo - kleszczowym. Instalacje elektryczne, gazowe, wod-kan, utwardzenie i ogrodzenie terenu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium (zgodnie z art. 45. ust. 1 ustawy Pzp). 2.wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi: 20 000,00 PLN 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2016.05.02 do godz.10:00 4.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1)W pieniądzu - w formie przelewu należy wpłacać na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Łukowie, Oddział w Staninie, Nr konta: 35 9204 1011 0000 0101 2000 0040; Na przelewie należy umieścić informację: Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce znak sprawy IG.271.2.2016 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)Gwarancjach bankowych, 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt.1). Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3)kwotę gwarancji; 4)termin ważności gwarancji; 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy: - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Postanowienia ust. 5. stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 4. pkt. 2) i pkt. 5). 6.W przypadku, gdy gwarancja lub poręczenie, o których mowa powyżej, nie określą którejkolwiek z sytuacji opisanych w ust. 5. pkt. 5), Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy nie została zabezpieczona wymaganym wadium. 7.Jeżeli wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu przelewem, zaleca się dołączenie do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, w kancelarii pok. 5, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 9.Wykonawca, który nie wniesie akceptowalnej formy wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 10.Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp, tj.: 1)Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9 (art. 46 ust.1 ustawy Pzp). 2)Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o czym mowa w Części 15 SIWZ);(art. 46 ust. 1a ustawy Pzp). 3)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. (art. 46 ust.2 ustawy Pzp). 11.Zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy Pzp, wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będą ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w Części 6 ust. 1, 2 i 8 SIWZ, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zgodnie z art.46 ust.5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania zamówienia o 30 dni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstanin.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach