Przetargi.pl
Przebudowa wejścia głównego oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku, malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6881212, 84 6881211 , fax. 84 6866974
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6881212, 84 6881211, fax. 84 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia głównego oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku, malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia głównego, wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku, malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103. Zmawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp wg poniższego rozwiązania:1)Część I - Przebudowa wejścia głównego w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103. Zakres robót obejmuje m. in.: a)rozbiórkę balustrad na schodach i podjeździe do budynku od strony ul. Kościuszki, b)rozbiórkę podjazdu żelbetowego dla osób niepełnosprawnych do budynku od strony ul. Kościuszki; c)rozbiórkę daszków nad wejściami do budynku; d)rozbiórkę schodów bocznych; e)wykonanie stóp i ścian fundamentowych; f)wykonanie słupków żelbetowych oraz schodów bocznych; g)wykonanie nowych zadaszeń o konstrukcji stalowej malowanej proszkowo, pokrytych poliwęglanem litym; h)naprawę elewacji i chodnika po wyburzeniach. 2)Część II - Wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku. Malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103.Zakres robót obejmuje m. in.: a)wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV; b)zamontowanie żaluzji dopasowanych do wymienionych okien; c)zabezpieczenie stolarki okiennej folią przed rozpoczęciem pracy; d)oczyszczenie stolarki okiennej oraz krat stalowych z odpryskującej farby; e)zagruntowanie stolarki okiennej oraz krat stalowych; f)wykonanie warstwy nawierzchniowej farbą alkidową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert, określonym w sekcji IV.4.4) do wniesienia wadium 1)W zakresie części I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2)W zakresie części II - niewymagane. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w:1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie, kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;4 )gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r. poz. 359) 3.Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania (zgodnie z § 8 siwz) tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5.Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium:Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41. 7.Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM - PRZETARG CZĘŚĆ I PRZEBUDOWA WEJŚCIA GŁÓWNEGO W O/ZUS W BIŁGORAJU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 103. 8.Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu określonego w sekcji IV.4.4), uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach