Przetargi.pl
Rozbudowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kończewicach

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 056 6756079
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 056 6756079
    REGON: 00572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kończewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Rozbudowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kończewicach. Przedmiot zamówienia planowany jest do realizacji przy dofinansowywaniu przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej 2016. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz załączonymi: 1) dokumentacją projektową wykonaną przez MARROW ARCHITECTURE GROUP z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 100/6 2) pozwoleniem na budowę nr ABA.6740.2.38.2016.MB z dnia 30.05.2016 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. W ramach zakresu robót należy wykonać m. in.: 1) budowę budynku szatni o wymiarach 32,60 x 11,20 m i następujących parametrach technicznych: powierzchnia zabudowy - 347,99 m2, powierzchnia użytkowa - 272,0 m2, kubatura - 1370 m3 m.in. wraz z: a) robotami sanitarnymi obejmującymi wykonanie wewnętrznej instalacji wodno- kanalizacyjnej, przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego, technologii kotłowni oraz centralnego ogrzewania i wentylacji, b) robotami elektrycznymi obejmującymi wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, c) wykonaniem chodników wokół budynku; 2) budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m, powierzchni 1 860,0 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m) na podbudowie przepuszczalnej i nawierzchni typu sztuczna trawa m.in. wraz z: a) wyposażeniem w bramki aluminiowe mocowane w tulejach wraz z siatkami - 2 sztuki, b) wykonaniem drenażu pod całą powierzchnią boiska, c) wykonaniem ogrodzenia o wysokości 4m, d) wykonaniem oświetlenia boiska, e) wykonaniem parkingu wraz z drogą dojazdową, f) wykonaniem chodników; 3)remont istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 28,0 x 44,0 m, powierzchni 1 232,0 m2 polegający na rozbiórce istniejącej nawierzchni z płyt poliuretanowych (o wym. 50 x 50 cm) i wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej w technologii typu NATRYSK na istniejącej podbudowie betonowej m.in. wraz z: a)malowaniem nowych linii dla boiska do piłki ręcznej - 1szt., boiska do koszykówki - 2 szt., boiska do tenisa ziemnego - 1szt., b)montażem aluminiowych słupków do tenisa ziemnego wraz z siatką - 1 kpl, c)wykonaniem oświetlenia boiska. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1)wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmującą cały zakres robót), w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 3)wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami która przeznaczona będzie dla użytkownika; 4)dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazania instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń i innego wyposażenia; 5)sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 6) inne prace związane z procesem budowy, a także wymienione w § 9 ust. 7 wzoru umowy. 5. Przedmiot zamówienia wynikający z niniejszej umowy nie obejmuje wyposażenia w meble i ruchomego, wyposażenia pomieszczenia odnowy biologicznej wskazanego w dokumentacji projektowej dotyczącej budynku szatni oraz trybuny przy boisku piłkarskim. 6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 30.000 zł ( trzydzieści tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia, formy, zasady zwrotu, utraty i zatrzymania określają ustawa Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach