Przetargi.pl
Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Kopernika 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy
    Kopernika 4
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931950347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gov.pl/web/kppsp-olesnica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – Etap 2: Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.W ramach I etapu prac w roku 2023, zostały wykonane: wykarczowanie pni po ściętych drzewach, demontaż kanału najazdowego, rozebranie wspinalni, rozebranie istniejącego ogrodzenia, wykonanie tymczasowego ogrodzenia placu budowy, wykonanie podbudowy utwardzonej drogi tymczasowej; roboty ziemne, przełożenie kanalizacji deszczowej, fundamenty, przyłącza sanitarne, elektryczne, instalacja piorunochronna i in. zgodnie z projektem; słupy żelbetowe konstrukcji, ściany nośne parteru i strop nad parterem roboty demontażowe kanalizacji deszczowej i sanitarnej  roboty montażowe instalacyjne kanalizacji deszczowej i sanitarnej na poziomie zero odtworzenie nawierzchni i konstrukcji kanalizacji deszczowej i sanitarnej wykonanie podbudowy pod plac oraz drogę wjazdową na teren Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy niwelacja terenu wewnętrznego, przyległego do wykonanej rozbudowy wykonanie dodatkowych pionowych izolacji przeciwwilgociowych ścian parteru budynkuW ramach drugiego etapu należy wykonać w szczególności: organizacja i ochrona placu budowy, uporządkowanie i przywrócenie stanu otoczenia sprzed rozpoczęcia prac ściany konstrukcyjne I p. stropodach (konstrukcja i warstwy wykończeniowe rynny i rury spustowe) ściany działowe stolarka drzwiowa i okienna bramy segmentowe z automatyką instalacja elektryczna, niskoprądowa instalacje sanitarne wod-kan, c.o., wentylacja i klimatyzacja stanowiskowe wyciągi spalin tynki cementowe i gipsowe maszynowe posadzki okładziny ceramiczne roboty malarskie wyposażenie sanitarne i elektryczne dokończenie podbudowy na części placu oraz wykończenie warstwą wierzchnią placu oraz drogi wjazdowej na teren Komendy, zagospodarowanie terenu (drogi, place, zieleń) całość budynku i wyposażenia, w tym w szczególności ześlizg strażacki wraz materacem, a także inne materiały wbudowane w budynek powinny spełniać wymogi ROZPORZĄDZENIA MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 31 sierpnia 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby strażaków Państwowej Straży Pożarnej nowo wybudowany obiekt ma być kompatybilny z obiektem istniejącym (przejścia drzwiami, przeniesienie wentylacji obecnej, na niekolidującą z drogami ewakuacyjnymi, instalacji połączenia itd.). Zamawiający zwraca uwagę, że zakres prac obejmujący tą kompatybilność, znajduje się w przedmiarze robót. Jeżeli prace te będą wymagały zmiany lub wykonania projektu i uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń, Wykonawca zobowiązany jest do ich uzyskania. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i wszystkich związanych z tym formalności i dokumentów Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 14.02.2024 g. 10:00, zbiórka przed budynkiem PSP w Oleśnicy. Wizja lokalna jest obowiązkowa, a Zamawiający będzie potwierdzał dokonanie wizji lokalnej stosownym zaświadczeniem (wg załącznika nr 10 do SWZ). Aby wziąć udział w wizji lokalnej należy być osobą wskazaną w dokumentach rejestrowych firmy jako uprawniona do reprezentacji, bądź osobą posiadającą stosowne pełnomocnictwo od osoby uprawnionej do reprezentacji. Osoba biorąca udział w wizji lokalnej musi przedłożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do reprezentacji (dok. rejestrowe, ew. pełnomocnictwo) oraz dokumenty pozwalające na jej identyfikację. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze przesłanie pełnomocnictwa (w postaci elektronicznej opatrzonej jednym z trzech dopuszczalnych w postępowaniu podpisów) na adres e-mail podany do kontaktów w SWZ.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, wystarczające jest jeżeli w wizji lokalnej udział weźmie przedstawiciel chociaż jednego podmiotu.Zamówienie opcjonalne: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia opcjonalnego, obejmującego wyposażenie określone w załączniku n 9 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia zarówno na całość opcji, jak i jedynie jej część, stosownie do posiadanych przez Zamawiającego środków.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez: "Planart Sp. z o.o.”, ul. B. Krzywoustego 3a, 56-400 Oleśnica – załącznik nr 8 do SWZGwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Wykonawca ma prowadzić nadzór archeologiczny (jeżeli jest to konieczne) i geodezyjny oraz ponosić wszelkie koszty z tym związane wraz z opracowaniem na koniec robót sprawozdania z prac archeologicznych oraz koniecznej dokumentacji geodezyjnej – załączonej do dokumentacji powykonawczej.UWAGA: Mogą wystąpić niezinwentaryzowane elementy uzbrojenia terenu, których nie ma w dokumentacji projektowej. Przed przystąpieniem do prac należy zgłosić zamiar wykonywania robót w jednostkach administracyjnych oraz posiadających uzbrojenie terenu w rejonie wykonywanych robót, zgodnie z projektem.Ponadto ze względu na istniejące osiedle mieszkaniowe oraz zjazd na teren inwestycji z ul. Kopernika o nawierzchni asfaltowej, codziennie po ukończeniu robót a także w razie konieczności w trakcie prowadzenia robót należy usunąć z jezdni nawiezione zanieczyszczenia od sprzętu pracującego przy wykonywaniu robót (np. koparki, samochody dostawcze).Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki straży pożarnej bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania biura PSP w Oleśnicy, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: jednolity zakres zamówienia, zapewnienie gwarancji i rękojmi na cały zakres prac oraz ewentualne komplikacje i możliwość opóźnień w przypadku współdzielenia prac pomiędzy kilku wykonawców.(CPV): 45200000-9, 45300000-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy), w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 68 9584 0008 2001 0012 0030 0006 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) postępowania3. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z rozdz. XI SIWZ2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min.1 mln PLN oraz posiada środki finansowe lub zdolnością kredytową na min. 1,5 mln PLN4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- budowy lub przebudowy dowolnego budynku o wartości min. 2,5 mln PLN bruttob) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się dysponowaniem oraz podstawę do dysponowania:- kierownik budowy z uprawnieniami z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – bez ograniczeń- kierownik robót z uprawnieniami z uprawnieniami sanitarnymi w zakresie sieci i instalacji – bez ograniczeń- kierownik robót z uprawnieniami elektrycznymi w zakresie sieci i instalacji – bez ograniczeńc) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców, z zastrzeżeniem, że warunek określony w lit. a powyżej musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie.5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach