Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej linii sortowniczej odpadów o system mechanicznego i biologicznego przetwarzania odpadów (kompostowanie i stabilizacja) polegająca na budowie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów w Wałbrzychu ETAP 2

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Kolejowa 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6650061, 8425008 (09) , fax. 074 6650062
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Kolejowa 4 4
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6650061, 8425008 (09), fax. 074 6650062
    REGON: 89132253500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej linii sortowniczej odpadów o system mechanicznego i biologicznego przetwarzania odpadów (kompostowanie i stabilizacja) polegająca na budowie Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów w Wałbrzychu ETAP 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: I. Roboty drogowe. Makroniwelacja terenu na powierzchni 8 000 m2. 2. Plac o nawierzchni betonowej o powierzchni 7 100 m2. Nawierzchnia wykonana w technologii betonu dwuwarstwowego szczelnego (z folią PEHD 0,3 mm). Plac okolony krawężnikiem drogowym - betonowym wyniesionym h=12 cm. Wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową. Nawierzchnia zgodnie z rys. nr D-PW-4 przekrój C-C drogi i place manewrowe. Plac do wykonania oznaczono kolorem niebieskim na rysunku nr SOPZ-2015 09 03. Na terenie placu do wbudowania betonowe koryta ściekowe o łącznej długości 230 mb. II.Ogrodzenie. Ogrodzenie systemowe panelowe ocynkowane montowane na słupkach ocynkowanych - zgodnie z dokumentacją projektową. Trasa ogrodzenia przebiega wokół placu betonowego. Długość ogrodzenia 355 mb. W ogrodzeniu wbudowana brama ogrodzeniowa dwuskrzydłowa o szer. 6,0 m w technologii jw. Lokalizacja ogrodzenia oznaczona kolorem czerwonym na rysunku nr SOPZ-2015 09 03. III.Bariera antyodorowa Bariera antyodorowa o długości 153 mb. Wykonanie zgodne z opisem technicznym. Lokalizacja na obrzeżu wykonanego placu betonowego. Lokalizacja na rysunku nr SOPZ-2015 09 03 oznaczona kolorem zielonym.IV. Zbiorniki Żelbetowe. 1.Zbiornik nr 9 - zbiornik wód deszczowych z funkcją ppoż. Lokalizacja zgodna z dokumentacją projektową. Zbiornik wykonać wraz ze wszystkimi zaprojektowanymi przejściami szczelnymi i podłączeniem wody. Należy wykonać studnię ssawną i punkt poboru wody. Zbiornik ogrodzony systemowo jak ogrodzenie terenu. 2.Zbiornik nr 10 zbiornik odcieków. Lokalizacja zgodna z dokumentacją projektową. Zbiornik wykonać wraz ze wszystkimi zaprojektowanymi przejściami szczelnymi i podłączeniem kanalizacji technologicznej od studni T1 oraz kanalizacji sanitarnej od studni PS2.V. Boks z bloków betonowych Boks z bloków betonowych typu BIG BLOCK Boks o wymiarach szr. 10 m, dł. 10 m, wys. 3,5 m. Boks oznaczony kolorem czarnym na rysunku nr SOPZ-2015 09 03. VI. Sieci sanitarne 1.Sieć wodociągowa. Lokalizacja zgodna z dokumentacją projektową. Należy wykonać następujące odcinki (oznaczenia jak w dokumentacji projektowej):SW-Tw4-Tw3 wraz z punktem czerpalnym Z32-Tw2 wraz z zasuwą Z32 (bez de 40)-Tw1-Z65 z punktem czerpalnym Z32 Tw4-Tw5 (z zasuwą 65)-Tw6 (z zasuwą Z32)-Tw7-Tw8 (z zasuwą Z32)-zbiornik nr 9. 2. Kanalizacja technologiczna grawitacyjna. Lokalizacja zgodna z dokumentacją projektową. Należy wykonać następujące odcinki (oznaczenia jak w dokumentacji projektowej): T6a(studnia oznaczona na rysunku nr SOPZ-2015 09 03)-T6 (z Wt6a i Wt6b)-T5 (z Wt4)-Wt3-T4 (z Wt2)-Wt1-T3 ( z odnogą)-T2 (z Wt1b)-zbiornik nr 10. 3.Kanalizacja sanitarna. Lokalizacja zgodna z dokumentacją projektową. Należy wykonać następujące odcinki (oznaczenia jak w dokumentacji projektowej): Zbiornik nr 10-PS2-S5-S4-S-3-S2-PS1. Nie należy wykonywać odcinka S4-S11-S12. VII.Sieci energetyczne Kontenerowa stacja transformatorowa 2x800 kV (obiekt nr 14) lokalizacja zgodna z dokumentacją projektową. Podłączenie stacji transformatorowej od ZK-SN. Podłączenie PS1, Podłączenie PT1, Podłączenie PS2, Podłączenie SPT Podłączenie RS 26-biofiltr na rysunku nr SOPZ-2015 09 03 wskazana lokalizacja, Oświetlenie placu na słupach oświetleniowych po obwodzie placu. Słupy zlokalizowane po za krawężnikiem. Podłączenia instalacji antyodorowej 2. Wymagania Zamawiającego:Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane,Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci, zajęcia pasa drogowego itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane, Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych na teren budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych, Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: badania, sprawdzenia, obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą itp.,Dla materiałów budowlanych, których nie można wykorzystać dla realizacji dalszej budowy, należy przy odbiorze końcowym przedstawić dokument ich składowania lub utylizacji i ponieść koszty z tym związane.Wykonawca jest zobowiązany posiadać na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót wymaganą i niezbędną dokumentację powykonawczą - zatwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego wnioski materiałowe (certyfikaty, atesty, karty techniczne, autoryzacje) łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD), która winna zawierać dane techniczne (wielkości) oraz dokumenty wymagane przez Prawo budowlane, Zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy Wykonawca zapewni pomieszczenie wraz z węzłem sanitarnym do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego. 3. .Kod CPV Roboty ziemne CPV 45111000-8, Roboty betonowe CPV 45262300-4, Roboty zbrojarskie CPV 45262310-7 Ogrodzenie CPV 45340000-2, Montaż rozdzielnic elektrycznych CPV 45317300-5, Linie energetyczne kablowe n/n oraz s/n, stacje transformatorowe kontenerowe CPV 45314310-7; CPV 45315300-1; CPV 45315700-5 Oświetlenie zewnętrzne terenu CPV 45316100-6 Sieci wodociągowe i kanalizacyjne CPV 45232150 - 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 110 000 zł (sto dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną, a jej oryginał załączyć w taki sposób, aby można było ją odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kolejowej 4, 58-300 Wałbrzych nr 34 1500 1764 1217 6002 2735 0000 z adnotacją Wpłata wadium - ZSiZOK-2 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które znajduje się na rachunku Zamawiającego do wyznaczonego terminu składania ofert. 7.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale II niniejszej SIWZ, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk-walbrzych.nowybip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach