Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury wodnej na terenie gminy Męcinka - budowa Stacji Uzdatniania Wody w Słupie, sieci wodociągowej Sichówek - Sichów oraz sieci wodociągowo-przesyłowej Słup - Chroślice - Męcinka

Gmina Męcinka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-424 Męcinka, Męcinka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8708623 w. 16 , fax. 076 8708624
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
    Męcinka 11 11
    59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8708623 w. 16, fax. 076 8708624
    REGON: 39064740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury wodnej na terenie gminy Męcinka - budowa Stacji Uzdatniania Wody w Słupie, sieci wodociągowej Sichówek - Sichów oraz sieci wodociągowo-przesyłowej Słup - Chroślice - Męcinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : a) budowę Stacji Uzdatniania Wody w Słupie w miejscu istniejącego ujęcia wody w Słupie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wykonaniem zasilania w energię elektryczną; ( zaprojektowano następujący układ uzdatniania wody : układ pompowy I stopnia, filtracja wstępna mechaniczna, usuwanie azotanów, dezynfekcja wody, retencja wody w zbiorniku pośrednim, pompownia II stopnia - zestaw hydroforowy; na terenie SUW zostanie wykonana pompownia ścieków ( ścieki z węzła sanitarnego stacji); dane techniczne obiektu : powierzchnia zabudowy - 77,88 m2, powierzchnia użytkowa SUW - 29,85 m2, objętość zbiornika - V-100m3, kubatura obiektu - 308,85 m3, obiekt budowlany zespolony, monolityczny o konstrukcji żelbetowej, zasilanie SUW w energię elektryczną odbędzie się poprzez zaprojektowaną linię napowietrzną i słupową stację transformatorową) b) budowę sieci wodociągowej Sichówek - Sichów ( łączna długość sieci - 10,13 km : PE- 160 mm - 8,60 km, PE-110 mm - 0,90 km, PE - 90 mm - 0,004 km, PE-63 mm - 0,47 km, PE - 50mm-0,16 km - wykonana zostanie nowa sieć wodociągowa w Sichowie, natomiast w Sichówku istniejąca sieć wodociągowa zostanie włączona do sieci Sichówek-Sichów) c) budowę sieci wodociągowo - przesyłowej Słup-Chroślice-Męcinka ( wykonanie sieci z rur PE - 160 mm - 3,09 km i PE - 110 mm - 0,13 km - w związku z planowaną likwidacją ujęcia wody podziemnej zaopatrującego w wodę pitną mieszkańców wsi Męcinka i Chroślice, przewidziano wykonanie studzienki z reduktorem i montażem zasuwy) d) rozbiórkę oraz odtworzenie nawierzchni asfaltowej , z kostki brukowej ( w miejscach przejścia sieci wodociągowej pod drogami niezbędna jest rozbiórka nawierzchni tych dróg : rozbiórka nawierzchni asfaltowej o pow. 368 m2 i rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej o pow. 23, 8 m2 - rozebrana kostka zostanie wykorzystana przy odbudowie nawierzchni - oraz odtworzenie tej nawierzchni)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000 zł ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym spełniają następujące warunki szczegółowe : 1) posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonawca wykonał : a)minimum dwa zadania polegające na budowie sieci wodociągowej długości co najmniej 10 km każda, oraz b)conajmniej jedną stację uzdatniania wody 2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w tym: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych; c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d)robotnikami budowlanymi w ilości zapewniającej nieprzerwany cykl realizacji zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, w tym spełniają następujące warunki szczegółowe tj. a) wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 1,0 mln zł; b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3 mln. zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg zasady spełnia/ nie spełnia - na podstawie przedłożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (np. uprawnienia budowlane ,aktualne zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego , świadectwa kwalifikacji itp) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy; 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12) inne dokumenty podane w siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mecinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach