Przetargi.pl
Wykonanie podłączeń budynków do zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej w Rokitkach

Gmina Chojnów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, ul. Fabryczna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8188504 , fax. 076 8187587
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
    ul. Fabryczna 1 1
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8188504, fax. 076 8187587
    REGON: 39064745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-chojnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podłączeń budynków do zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej w Rokitkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się 1.1. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie 126 podłączeń do budynków w miejscowości Rokitki, gmina Chojnów, na podstawie dołączonego przedmiaru robót i dokumentacji technicznej. Ostateczny wykaz nieruchomości, które zostaną objęte umową o roboty budowlane oraz termin rozpoczęcia robót, zostaną podane po wyrażeniu zgody przez mieszkańców posesji i podpisaniu stosownych umów pomiędzy mieszkańcami a Urzędem Gminy Chojnów. Każde podłączenie należy wycenić według sposobu, który został podany w dołączonym przedmiarze, tzn. w rozbiciu na poszczególne posesje, co ułatwi później weryfikację ceny brutto do umowy o roboty budowlane. Do kryterium wyboru z uwagi na cenę, będzie brana pod uwagę cena brutto wykonania wszystkich 126 podłączeń. Kierownika budowy zapewnia Zamawiający. 1.2. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CADIMA Paweł Macher, Głogów 1.3. Przedmiot zamówienie obejmuje ponadto: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na koszt Wykonawcy oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg wykonanie projektu oznakowania i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego i ponoszenie opłat związanym z zajęciem pasa drogowego, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji w tym także dokumentacji fotograficznej obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą 4 egz. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego oświadczenia właścicieli posesji o prawidłowym przywróceniu terenu i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego 1.4. Rozpoczęcie robót nastąpi do dni od daty podpisania umowy. 1.5. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 1.6. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: ochrony mienia i zabezpieczenia ppoż. nadzoru nad bhp ustalania i utrzymania porządku, odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, dostarczania atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych ubezpieczenia budowli w zakresie odpowiedzialności cywilnej 1.7. Uwagi: 1.7.1. Podstawą do wyceny przedmiotowego zadania jest projekt budowlany i STWiOR, przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy, w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji zakresu przedmiotu zamówienia w terenie i uwzględnienia wszystkich możliwych dodatkowych kosztów w ofercie. 1.7.2. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy podzielony na działy i pozycje zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik do SIWZ 1.7.3. Działy kosztorysu, które są jednocześnie numerami posesji, należy szczegółowo rozbić na pozycje kosztorysowe. 1.7.4. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy zwrócić uwagę na poziom wód gruntowych i uwzględnić możliwe koszty z tym związanie w ofercie. 1.8. W zakresie zamówienia wchodzą wszystkie prace nieujęte w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak np. zorganizowanie placu budowy, tyczenie obiektu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania i przekazania jego do użytkowania, wykonanie niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, opinii uzgodnień, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-chojnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach