Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7722858 , fax. 075 7750173
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
ul. Lubańska 11-12 11-12
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 075 7722858, fax. 075 7750173
REGON: 23116144800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów budowlanych, które zostaną użyte w ramach przebudowy Oddziału Ginekologiczno - Położniczego oraz Neonatologii i termomodernizacji WS SPZOZ w Zgorzelcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących wyrobów budowlanych: materiały konstrukcyjne, farby, wykładziny podłogowe, okładziny ścian, stolarka drzwiowa, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, piana poliuretanowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla każdej z części: MATERIAŁY BUDOWLANE PAKIET 1- 650,00 zł FARBY STO LATEKSOWE PAKIET 2- 400,00 zł WYKŁADZINY PODŁOGOWE PAKIET 3- 1 300,00 zł OKŁADZINY ŚCIAN PAKIET 4- 250,00 zł STOLARKA DRZWIOWA PAKIET 5- 1 500,00 zł INSTALACJE SANITARNE - BIAŁA ARMATURA PAKIET 6- 600,00 zł INSTALACJE ELEKTRYCZNE PAKIET 7- 950,00 zł PIANA POLIURETANOWA PAKIET 8- 2 400,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2, (natomiast wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w w §2 ust 1 pkt 1 lit a) oraz dokumentów określonych w § 1 ust. 2 pkt 2, § 3 ust. 1 pkt 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona o f e r t a musi zawierać p r a w i d ł o w o w y p e ł n i o n e i a k t u a l n e następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - Załącznik do siwz. 2) Wypełniony f o r m u l a r z cenowy - Załącznik do siwz. 3) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty. 2) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Należy wykazać realizację przynajmniej jednej dostawy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 6) Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby budowlane spełniają wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, wymagane dokumenty zostaną dołączone do dostarczonych wyrobów (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna sprzedaż wraz z transportem mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Dodano: 2016-04-05 - Zakup masy mineralno - asfaltowej stosowanej na gorąco dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Dodano: 2016-03-07 - Sukcesywna sprzedaż wraz z transportem grysów bazaltowych płukanych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej EK1-65 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy: Oleśnica i Syców w ilości do 100 ton
Dodano: 2016-02-03 - Zakup mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno wraz z transportem dla Obwodów Drogowych w Oleśnicy i w Sycowie
Dodano: 2016-02-03 - Zakup masy mineralno - asfaltowej stosowanej na gorąco dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Dodano: 2015-04-17 - Zakup masy mineralno - asfaltowej stosowanej na gorąco dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Dodano: 2015-04-02 - Sukcesywna sprzedaż wraz z transportem grysów bazaltowych - płukanych i mieszanki z kruszywa łamanego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Dodano: 2015-04-01 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej EK1-65 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - obwód drogowy: Oleśnica i Syców w ilości do 120 ton
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa wyrobów budowlanych na Oddział Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej, Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego WS-SPZOZ w Zgorzelcu
Dodano: 2011-02-01