Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
- Data zamieszczenia: 2018-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
REGON: 531412792 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowe.glucholazy.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na garaż dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Jarnołtówek” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku gospodarczego na garaż dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Jarnołtówek na działce nr ewid. 350/10 wraz z usunięciem kolizji ze słupem elektrycznym oraz wykonaniem drzwi zewnętrznych w budynku dz. nr 350/12 w Jarnołtówku. 1) Do wykonawcy będzie należało m. in.: a) wykonanie rozbudowy i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na garaż dla Ochotniczej Straży Pożarnej b) budowa pomieszczeń gospodarczych przy ww. budynku, c) zmiana lokalizacji słupa energetycznego, d) budowa niezbędnej infrastruktury technicznej (kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego, przyłącza energetycznego), e) wykonanie otworu drzwiowego w zewnętrznej (południowej) ścianie budynku nr 73d zlokalizowanego na dz. nr 350/12 w Jarnołtówku, Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa. UWAGA: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany technologii wykonania stropu z monolitycznego na gęstożebrowy (w przypadku wycenienia stropu gęstożebrowego Wykonawca musi dostosować pozycje nr 60-62 w przedmiarze robót). 2) Zamawiający wyłącza z wykonania zaprojektowanych w dokumentacji projektowej nw. prac: 2.1. wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach gospodarczych 2.2. wykonanie systemu odciągu spalin 2.3. wykończenie posadzki posypką korundową. 3) Z uwagi na rozbieżność zapisów w przedmiarze i projekcie, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia materiału wyszczególnionego w przedmiarze, tj. - w przedmiarze występuje styropian EPS 70040 gr. 7 cm, a w projekcie XPS gr. 7 cm - należy przyjąć materiał wyszczególniony w przedmiarze robót w poz. 130 tj. styropian EPS 70040 gr. 7cm. - w przedmiarze występuje styropian EPS 70040 gr. 7 cm, a w projekcie XPS gr. 7 cm. - należy przyjąć materiał wyszczególniony w przedmiarze robót w poz. 137 tj. styropian EPS 70040 gr. 7cm. 3) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m. in.: a) wszelkie roboty wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną (za wyjątkiem zakresu wskazanego w uwagach niniejszego rozdziału – pkt 2), uzyskanym pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami bhp, b) do stosowania materiałów posiadających atesty, świadectwa i certyfikaty c) do realizacji robót zgodnie ze sporządzonym przez niego harmonogramem rzeczowo-finansowym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram przed terminem zawarcia umowy. 3) Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: a) geodezyjny koszt obsługi budowy, b) koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), c) koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowani, d) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, e) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., f) koszty dozoru budowy, g) koszty wywozu odpadów na wysypisko, h) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej, i) koszt wykonania mapy powykonawczej, j) inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z wpisu we właściwym rejestrze, 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4. Informacja o wystąpieniu tzw. mechanizmu odwróconego (odwrotnego) obciążenia podatkiem VAT – w przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zaleca się złożenie przez Wykonawcę wraz ofertą uproszczonego kosztorysu ofertowego poglądowego, który będzie stanowił jedynie udokumentowanie podanej ceny ryczałtowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12 - Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-07-08 - PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04