Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Radziszewo Króle

Ciechanowiecki Ośrodek Kultury i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. 11 Listopada 5a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2771061 w. 46 , fax. 0-86 2771630
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ciechanowiecki Ośrodek Kultury i Sportu
    ul. 11 Listopada 5a 5a
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2771061 w. 46, fax. 0-86 2771630
    REGON: 45001101500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury, dla której organizatorem jest jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Radziszewo Króle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Radziszewo Króle w ramach Programu Rozwoju Obszarów wiejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. W ramach zadania zostaną wykonane: wykopy, ławy i fundamenty, ściany parteru, konstrukcja dachu i pokrycie, stolarka okienna i drzwiowa, tynki i elementy zewnętrzne, podłoża i posadzki, podjazd dla niepełnosprawnych, instalacje elektryczne, instalacje wod - kan., instalacje c.o., elewacja i elementy zewnętrzne. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej i przedmiarze robót budowlanych. 3. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym nieprzekraczających łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki w ramach zamówienia dodatkowego, a Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia i wykonania zamówienia na podstawie odrębnej umowy. 4. Wartość robót dodatkowych zostanie określona: a) na podstawie cen jednostkowych (netto) elementu rozliczeniowego kosztorysu ofertowego, b) w przypadku, gdy ceny jednostkowe (netto) elementu rozliczeniowego nie zostały określone w kosztorysie ofertowym, Wykonawca sporządzi kosztorys szczegółowy, a ceny materiałów i sprzętu określi w oparciu o ceny rynkowe obowiązujące w rejonie wykonywanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż oferowana wartość realizacji zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada: uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, wzór wg zał. Nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykazu wykonanych minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) wykazu osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i ich potwierdzenie w formie dołączonych do oferty kserokopii przedmiotowych dokumentów, h) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2, i) parafowany na każdej stronie wzór umowy dotyczący wykonania niniejszego zamówienia, j) wypełniony na podstawie przedmiaru robót kosztorys ofertowy, k) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1b, c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1d-e składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 lub 9 ustawy. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - oferta winna zwierać: oświadczenia i dokumenty opisane w 1a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b, c, d, e dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winny być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak wymaganych oświadczeń z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - dokumentów, powoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach