Przetargi.pl
rozbiórka oczyszczalni ścieków z infrastrukturą w Krynkach powiat sokólski woj. podlaskie nr postępowania FS-SGZ-016-9/2009

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5627995, 5652174 , fax. 087 5665861
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach
    ul. Sportowa 22 22
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5627995, 5652174, fax. 087 5665861
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl/pl/section/zp_suwalki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rozbiórka oczyszczalni ścieków z infrastrukturą w Krynkach powiat sokólski woj. podlaskie nr postępowania FS-SGZ-016-9/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą. w Krynkach powiat sokólski na działkach nr 2094/4, 2090/4, sieci kanalizacyjnej i energetycznej na działkach prywatnych i przełożenie płyt drogowych. Szczegółowe dane w załącznikach do SIWZ. Budynek pompowni - wysokość:3,6m, długość: 6,7 m, szerokość: 5,3 m, powierzchnia zabudowy: 35,5 m2 , kubatura: 113,6 m3, murowany, jednokondygnacyjny zwieńczony stropodachem z płyt kanałowych pokrytych papą na lepiku. W części podziemnej posiadający zbiornik żelbetowy. Ściany zbiornika wykonane są z prefabrykowanych płyt kanałowych. Płyta denna wykonana z betonu szczelnego zbrojona górą krzyżowo. Osadnik wtórny - głębokość 5,3 m, długość obiektu: 4,15 szerokość: 4,15 m, powierzchnia zabudowy: 17,2m2 , kubatura: 91,3m3, zbiornik o konstrukcji żelbetowej. Ściany zbiornika wykonane są z płyt prefabrykowanych kanałowych. Konstrukcja fundamentów wykonana z betonu. Zbiornik żelbetowy - złoże biologiczne - wysokość: 4,3 m, średnica 5,3 m , powierzchnia zabudowy: 22,1m2, Kubatura 95m3, zbiornik o konstrukcji żelbetowej. Osadnik Imhoffa - podziemny zbiornik o konstrukcji żelbetowej. Pełnił funkcję osadnika wstępnego typ 24 S.0/H, głębokość 10,6 m, długość 6,5 m, szerokość 6,5 m powierzchnia zabudowy: 33,2m2, kubatura 352m3. Studzienki kanalizacyjne nieczynne szt. 12 do demontażu Wykonane z kręgów betonowych d= 1,2m, średnia głębokość 1,6 m. Gruz należy uprzątnąć a teren wyrównać. Słupy energetyczne - żelbetowe h=8m. Planuje się demontaż szt 12 wraz z fundamentami. Droga dojazdowa z płyt drogowych żelbetowych 3m/1m. Planuje się jej przełożenie na odcinku 210m. Hydranty ppoż sztuk dwa, - instalacja wodociągowa z której były zasilane jest nieczynna, należy je zdemontować. Materiały porozbiórkowe należy utylizować poprzez wywóz na wysypisko oraz przekazanie do firm likwidujących materiały szkodliwe dla środowiska na podstawie zawartych umów - szczególnie pokrycie dachu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykonali dwie roboty budowlane o charakterze rozbiórki, budowy lub remontu budynku na kwotę łączną 120000 zł. ( sto dwadzieścia tysięcy zł.), c. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; d. dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami następującej branży: konstrukcyjno-budowlanej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, f. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w SIWZ rozdziale 8 pkt 1 ppkt 1 lit. b,d,e - spełnia co najmniej jeden podmiot.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 4a. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego ( jeżeli wskazał podmioty, które mu ten potencjał udostępnią) i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli wskazał osoby, którymi będzie dysponował). 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tej osoby do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Uwaga: dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2-5 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca złoży formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale 9 pkt 1 ppkt 1 i 2. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl/pl/section/zp_suwalki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach