Przetargi.pl
"Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Podmoklach Małych”

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 512 034 , fax. 683 512 028
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 683 512 034, fax. 683 512 028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Podmoklach Małych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Podmoklach Małych”. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Podmoklach Małych, o garaż wraz z częścią sanitarną. Zaprojektowano budynek garażowy jako rozbudowę, w powiązaniu z istniejącym budynkiem garażowym, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z płaskim dwupołaciowym dachem, o kącie nachylenia 50(8,7%). Brama wjazdowa do budynku od strony południowej na elewacji frontowej. Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowy. Max gabaryty rozbudowy 11,54x6,26m Powierzchnia zabudowy 87,81 m2 Powierzchnia całkowita 87,81 m2 Powierzchnia użytkowa 74,20 m2 Wysokość budynku max 5,93 m2 Kubatura brutto 430,38 m3 Liczba kondygnacji I Poziom „0,00” 60,050m n.p.m. W celu dostawy wody do projektowanego budynku remizy OSP należy wybudować od istniejącej sieci wodociągowej w 90 odcinek przyłącza wodociągowego z rur polietylenowych. Przyłącze kanalizacji ścieków sanitarnych z budynku remizy OSP włączone będzie do istniejącej studni. Przewody kanalizacji wykonać z rur kielichowych PVC. Na kanale przewiduje się wykonanie studzienki rewizyjnej. Studzienka zlokalizowana będzie przy w/w obiekcie. W budynku wykonać instalację elektryczną: a) instalację oświetleniową, b) instalację gniazd wtykowych oraz siłową. Zasilanie budynku pozostaje bez zmian. Zasilanie projektowanych obwodów wykonać z istniejącej tablicy dokładając dodatkowe zabezpieczenia. Należy dobudować główny wyłącznik prądu w tablicy oraz przycisk wyzwalający na zewnątrz przy wejściu głównym do budynku. Moc zapotrzebowana miesi się w aktualnej mocy przyłączeniowej. Przy budynku wykonać plac utwardzony z kostki betonowej szarej gr.8cm o powierzchni około 25m2, służący jako połączenie komunikacyjne projektowanego garażu z jezdnią drogi gminnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 2. Uwaga !!! Podane obmiary w niniejszej SIWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem pomocniczym. Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym nie będą stanowiły robót dodatkowych. 3. Inne uwagi Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami Prawo budowlane, przepisami BHP, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego i normami obowiązującymi dla zadań typu co przedmiot zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia znajdują się w: - projekcie budowlanym, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiarach robót, - istotnych postanowieniach umowy (wzór umowy), Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 5. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem ustawy prawo budowlane. 6. Oferowane produkty i materiały muszą spełniać wszystkie parametry określone w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ oraz muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 7. Wszystkie wymagane parametry robót opisane w załącznikach do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. 8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8.600,00zł, (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp co Wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z załącznikami. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach