Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Inflanckiej 13 we Wrocławiu

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Inflanckiej 13 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Inflanckiej 13 we Wrocławiu wraz z dostosowaniem całego budynku szkoły do wymagań przeciw pożarowych. Zakres zamówienia obejmuje m.in. : 1. budynek szkoły - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku o funkcji oświatowej: 1.1. roboty rozbiórkowe, w tym częściowa rozbiórka łącznika Ł-1, 1.2. demontaż istniejącej stolarki okiennej w łączniku Ł-1 i ponowne wbudowanie w części rozbudowywanej wraz z doposażeniem w nawietrzaki, 1.3. roboty ziemne, wykopy, 1.4. roboty fundamentowe, izolacje, 1.5. wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych z docelowym ich wykończeniem, 1.6. wykonanie stropów, 1.7. wykonanie schodów żelbetowych dwubiegowych, 1.8. dostawa i montaż stolarki otworowej zewnętrznej (drzwi, okna wyposażone w nawietrzaki, parapety), 1.9. dostawa i montaż drzwi wewnętrznych do sal i pomieszczeń, 1.10. dostawa i montaż ścianek systemowych (kabin) do toalet, 1.11. wykonanie osłon grzejnikowych we wszystkich nowo powstałych pomieszczeniach - osłony grzejnikowe do wysokości parapetu - sklejka z wyciętymi otworami, 1.12. na drzwiach pomieszczeń użytkowych należy zamontować tabliczki z numeracją pomieszczeń oraz tabliczki umożliwiające umieszczenie przez Użytkownika wymiennych kartek z dowolnym tekstem informacyjnym. Na drzwiach pomieszczeń technicznych i sanitariatów należy umieścić odpowiednie piktogramy. Rodzaj tabliczek zostanie ustalony na etapie realizacji robót, 1.13. wykonanie posadzek i warstw podposadzkowych wraz z ich końcowym akrylowaniem, 1.14. sufity podwieszane, 1.15. wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu. 1.16. roboty wykończeniowe w istniejących pomieszczeniach: wyrównanie posadzek w związku z wyburzeniem ścian wraz z wymianą wykładziny w danym pomieszczeniu, wymiana posadzek w pomieszczeniach (1.08, 2.04, 3.04) przeznaczonych na komunikację z windy na wszystkie kondygnacje w Segmencie S-1, czyszczenie i akrylowanie istniejących posadzek w korytarzach w całym budynku oraz posadzek nowo ułożonych, malowanie pomieszczeń (1.08, 2.04, 3.04) przeznaczonych na komunikację z windy, rozebranie paneli naściennych w holu głównym oraz Segmencie S-1 wraz z wyrównaniem tynków i malowaniem, malowanie pomieszczenia 2.42 - korytarz w Segmencie S-2, malowanie ścian na styku z prowadzonymi robotami, 1.17. wykonanie instalacji sanitarnych m.in.: instalacje centralnego ogrzewania, z montażem grzejników, doprowadzenie instalacji do węzła cieplnego w istniejącym budynku, instalacje wodociągowe wewnętrzne z białym montażem, instalacje wody p.poż., instalacje kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, 1.18. wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, 1.19. instalacje elektryczne w tym m. in.: rozdzielnice główne, piętrowe z wewnętrznymi liniami zasilającymi, instalacje oświetlenia podstawowego, instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, instalacje gniazd wtykowych, instalacja dzwonkowa, instalacja odgromowa, instalacje połączeń wyrównawczych, uziemiająca, instalacje zasilające nasady kominowe, instalacje systemu CCTV, instalacje SSP , sieci i instalacje strukturalne , przebudowa sieci strukturalnej w sekretariacie i gabinecie Dyrektora, w Segmencie S-1 i S-2 - wykonanie okablowania wraz z gniazdami do wykonanych już korytek - na podstawie PW instalacje teletechniczne dla przebudowy części pomieszczeń budynku ZSP Nr 3 przy ul. Inflanckiej na świetlicę oraz bibliotekę, 1.20. wyposażenie sal lekcyjnych w tablice lekcyjne, umywalki w armaturą i pomieszczeń sanitarnych w biały montaż z armaturą, lustra, suszarki do rąk, dozowniki do mydła, uchwyty na papier toaletowy, 1.21. wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy i instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, oznaczenie dróg ewakuacyjnych, 1.22. dostosowanie całego budynku szkoły do wymagań p.poż , 1.23. dostawa i montaż dźwigu osobowego oraz jego rozruch, 2. zagospodarowanie terenu, 2.1. przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 2.2. przebudowa sieci telekomunikacyjnej w miejscu budowanej windy, 2.3. wykonanie chodnika przy 2 wyjściach ewakuacyjnych - na wysokości Segmentu S-1 i Łącznika Ł-1, 2.4. przebudowa części ogrodzenia od strony północnej na długości ok. 70m - zgodnie z załącznikiem nr 4a, 3. zieleń, 3.1. wycinka 7 drzew, 3.2. przesadzenie 2 krzewów, 4. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach