Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2019-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 36770510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego Nr 24 o część przeznaczoną na filię Żłobka Samorządowego Nr 13 w Kielcach przy ul. Fryderyka Chopina 3, 25-001 Kielce w ramach Resortowego programu instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch+2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa wraz z doposażeniem budynku Przedszkola Samorządowego Nr 24 o część przeznaczoną na filię Żłobka Samorządowego Nr 13 w Kielcach przy ul. Fryderyka Chopina 3 w ramach Resortowego programu instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch +2019. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: a) roboty budowlane- roboty ziemne, fundamenty, izolacje, konstrukcja, roboty murowe, podłoża i posadzki, okładziny, stropodach, elewacje, ślusarka okienna i drzwiowa, tarasy, chodniki, nawierzchnie, ogrodzenie, piaskownica, połączenie starego budynku z nowym, wywóz gruzu, b) roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych – roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych, c) roboty wodno-kanalizacyjne i sanitarne- instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej i technologicznej, instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej, instalacje zewnętrzne wody oraz cieplne, wewnętrzne instalacje sanitarne, instalacja CO, instalacja wentylacji. d) dostawę i montaż wyposażenia. Uwaga: z zakresu robót do wykonania zostały wyłączone pozycja: 7.8 (przedmiar)– dotycząca piktogramu, pozycja 8.16 (przedmiar) – dotycząca podkonstrukcji stalowej oraz pozycja 15.1 (przedmiar) - dotycząca wiaty śmietnikowej (tych pozycji przedmiot zamówienia nie obejmuje). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa projekt budowlany , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. UWAGA: wszystkie użyte w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do siwz nazwy własne , znaki towarowe , normy krajowe lub międzynarodowe , które mogą wskazywać na producentów lub źródło pochodzenia produktów , wskazują wyłącznie na minimalne wymagania Zamawiającego co do jakości produktów , które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych , przez które rozumie się takie , które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w siwz i załącznikach do siwz ; również dopuszcza się wykazanie się normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania równoważności . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 35 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające (dowody), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu wyżej wymieniony dokument. Wykonawcy występujący wspólnie spełniają ten warunek każdy oddzielnie. 2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki i zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć w oryginale do oferty. 3 Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO- zał. nr 7 do SIWZ. 4. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający w szczególności osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Wykaz niezbędny jest do oceny oferty w kryterium nr 2 - doświadczenie kierownika budowy (do punktacji) - zał. nr 1b do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1368T w miejscowości Kawczyn.
Dodano: 2023-12-14 - Budowa budynku garażowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Rudzie Białaczowskiej dz. nr ew. 574
Dodano: 2023-10-27 - „Bezpieczne Góry Świętokrzyskie – budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich”
Dodano: 2023-07-13 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-05-22 - „Remont i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Korczynie”
Dodano: 2023-04-24 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-02-23 - Dostosowanie Urzędu Miasta i Gminy Stopnica do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-01-17 - Konserwacja wód stojących będących pozostałością po starorzeczach i rozlewiskach rzeki Nidy w obszarze delty Umianowickiej w ramach projektu LIFE4Delta_PL w podziale na 5 zadań częściowych
Dodano: 2022-12-01 - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
Dodano: 2022-11-14 - Konserwacja wód stojących będących pozostałością po starorzeczach i rozlewiskach rzeki Nidy w obszarze delty Umianowickiej w ramach projektu LIFE4Delta_PL w podziale na 5 zadań częściowych
Dodano: 2022-10-20