Przetargi.pl
„Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”

GMINA WAŚNIÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 27-425 Waśniów, ul. Rynek 24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (41) 2646026
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WAŚNIÓW
    ul. Rynek 24
    27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie
    tel. (41) 2646026
    REGON: 291010837
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w formule „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:a. opracowania – na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” – kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, warunków technicznych, odstępstw, opinii, uzgodnień, w tym ostatecznej (prawomocnej) decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji budowy budynku hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie, obejmującej w szczególności: projekt budowlany i projekty techniczne, w tym zagospodarowanie terenu w branżach: architektonicznej; konstrukcyjnej; instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania (piec olejowy z pompą ciepła), hydrantowej; instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, fotowoltaicznej z magazynem energii, przeciwpożarowej, odgromowej; drogowej,  projekty wykonawcze w branżach architektonicznej; konstrukcyjnej; instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania (piec olejowy z pompą ciepła), hydrantowej; instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, fotowoltaicznej z magazynem energii, przeciwpożarowej, odgromowej; drogowej, projekt aranżacji wnętrz wszystkich pomieszczeń,  specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,  kosztorysów inwestorskich, b. realizację – na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a. powyżej – robót budowlanych, w tym robót rozbiórkowych, niezbędnych do osiągnięcia celu zamówienia, tj.  budowy budynku hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie wraz z ostateczną (prawomocną) decyzją pozwolenia na użytkowanie, obejmującego m.in.: część hali sportowej: salę gimnastyczną, łazienki z natryskami, szatnie, pokój nauczycieli wychowania fizycznego, magazyn na sprzęt sportowy, ciągi komunikacyjne,  część świetlicy wiejskiej (posiadająca osobne wejście): sala główna, zaplecze kuchenne, szatnia i łazienki, pomieszczenie magazynowe,  zagospodarowanie terenu, w tym wykonanie ogrodzenia wraz z furtkami i bramami przesuwnymi,  wykonania sieci, instalacji i urządzeń: deszczowej, sanitarnej, energetycznej, wodociągowej, teletechnicznej (w tym monitoring), hydrantowej, oświetlenie i iluminacji, paneli fotowoltaicznych o mocy 24,5 kW, kotłowni olejowej z pompą ciepła (rozbudowa istniejącej kotłowni Szkoły Podstawowej), c. dostawę wyposażenia do części hali sportowej i do części świetlicy wiejskiej – zgodnie ze specyfikacją wyposażenia wskazaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (część opisowa i część rysunkowa) wraz z załącznikami (opinia geotechniczna, warunki, uzgodnienia, etc.) – Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. 4. Niezależnie od zobowiązań Wykonawcy wynikających z Programu Funkcjonalno-Użytkowego – Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w zw. z § 10 ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt. 1) Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku oraz Uchwałą z dnia 13 października 2022 roku (dalej: Uchwała), z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wytycznych w zakresie jej montażu. 5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) złotych.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:a. pieniądzu,b. gwarancjach bankowychc. gwarancjach ubezpieczeniowych,d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 68 8507 0004 3008 8000 0026 0005, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy i oznaczenie postępowania). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.6. Z treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 – 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.:A. zdolności finansowej i ekonomicznej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 2.000.000,00 złotych.W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonych w walucie innej niż waluta polska (waluta obca), Zamawiający przeliczy środki finansowe lub wartość zdolności kredytowej wyrażonych w walucie obcej na złote polskie według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.B. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 złotych brutto, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj”Zamawiający wyjaśnia, że użyte w warunku udziału w postępowaniu określenia „budynku użyteczności publicznej”, „budynku zamieszkania zbiorowego” i „budynku mieszkalnego wielorodzinnego” odpowiadają definicjom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach