Przetargi.pl
• Remont dróg gminnych w miejscowości Linów. • Remont dróg gminnych w miejscowości Podszyn i Zawichost. • Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Linów i Zawichost

Urząd Miasta i Gminy Zawichost ogłasza przetarg

  • Adres: 27-630 Zawichost, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8364115 w. 29 , fax. -158 364 051
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Zawichost
    ul. Żeromskiego 50
    27-630 Zawichost, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8364115 w. 29, fax. -158 364 051
    REGON: 52907700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zawichost.pl/index.php?id=122

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    • Remont dróg gminnych w miejscowości Linów. • Remont dróg gminnych w miejscowości Podszyn i Zawichost. • Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Linów i Zawichost
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.1 Zadanie nr 1 REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI LINÓW W związku z tym, że przedmiot zamówienia obejmuje zadania dofinansowywane z budżetu państwa Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysów ofertowych oddzielnie na każdy odcinek drogi. •Remont drogi gminnej nr 401060 T Linów Góry przez wieś od km 0+220 do km 0+698 oraz od km 1+251 do 1+391: Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+220 do km 0+698 oraz od km 1+251 do km 1+391: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16 W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm – dopuszcza się lokalne zawężenie pobocza - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. • Remont drogi gminnej nr 401010 T Linów Honorów – Linów Pasy od km 1+335 do km 1+655 oraz od km 2+597 do km 3+047 Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km od km 1+335 do km 1+655 oraz od km 2+597 do 3+047: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm – dopuszcza się lokalne zawężenie pobocza - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. • Remont drogi gminnej nr 401053 T Linów Kolonia – Linów Wylesienie od km 0+000 do 0+435 Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku nr 401053T Linów Kolonia – Linów Wylesienie od km 0+000 do km 0+435: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm – dopuszcza się lokalne zawężenie pobocza - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. 3.1.2 Zadanie nr 2 REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI PODSZYN I ZAWICHOST W związku z tym, że przedmiot zamówienia obejmuje zadania dofinansowywane z budżetu państwa Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysów ofertowych oddzielnie na każdy odcinek drogi. • Remont drogi gminnej nr 401040 T Podszyn Mały przez wieś od km 0+050 do km 0+153 Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+050 do km0+153: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5mm – dopuszcza się lokalne zawężenie pobocza- istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. • Remont drogi gminnej w miejscowości Podszyn (działka o nr ewidencyjnym 508) od km 0+170 do km 0+378 Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+170 do km 0+378: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm – dopuszcza się lokalnie zawężenia pobocza - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym • Remont drogi gminnej nr 401057 T Piotrowice od km 0+250 do km 0+500. Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny:Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+050 do km0+153: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm – dopuszcza się lokalnie zawężenia pobocza - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. 3.1.3 Zadanie nr 3 REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI LINÓW I ZAWICHOST •Remont drogi gminnej nr 401060 T Linów Góry przez wieś od km 1+391 do km 1+483 Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16 W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm – dopuszcza się lokalne zawężenie pobocza - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. • Remont drogi gminnej nr 401053 T Linów Kolonia – Linów Wylesienie od km 0+435 do 0+520 Dane techniczne: Klasa drogi - gminna; Szerokość jezdni jednopasowej - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku nr 401053T Linów Kolonia – Linów Wylesienie: - 4 cm ( wymagane) – warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) – warstwa wiążąca z AC 16W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm – warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - gr. dostosowana do warstw konstrukcyjnych – kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm – dopuszcza się lokalne zawężenie pobocza - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. • Przebudowa odcinka ulicy Krętej w Zawichoście. Parametry techniczne: Klasa drogi wewnętrzna, Droga jednopasowa - jednokierunkowa Szerokość jezdni 3,00m,Obciążenie ruchem KR1, Przebieg w planie sytuacyjnym W planie sytuacyjnym przedmiotowy odcinek posiada dwa łuki poziome o promieniach i kątach zwrotu: R1 = 150,00mb α1 = 6,83°, R2 = 50,00mb α2 = 15,31°. Ukształtowanie wysokościowe Obustronne włączenie niwelety projektowanego odcinka dostosowano do istniejących jezdni o nawierzchni bitumicznej . Całość odcinka maksymalnie dostosowano do istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni jezdni i pobocza nastąpi poprzez spadki poprzeczne i podłużne na istniejący teren. Układ konstrukcyjny W oparciu o „Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku/”. Konstrukcja nawierzchni – wzmocnienie konstrukcji - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 100kg/m2 - warstwa profilująca z betonu asfaltowego, • Przebudowa nawierzchni na działce o nr ewidencyjnym 525 w miejscowości Zawichost. Parametry techniczne: Klasa drogi wewnętrzna, Szerokość nawierzchni bitumicznej od 5,60 do 5,90m, Obciążenie ruchem KR1, Przebieg w planie sytuacyjnym W PLANIE SYTUACYJNYM PRZEDMIOTOWY ODCINEK NAWIERZCHNI JEST PROSTY. OD STRONY LEWEJ OGRANICZONY PROJEKTOWANYM KRAWĘŻNIKIEM. Ukształtowanie wysokościowe Włączenie niwelety projektowanego odcinka dostosowano do istniejących jezdni o nawierzchni z bitumicznej. Całość odcinka maksymalnie dostosowano do istniejącego terenu. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni jezdni i pobocza nastąpi poprzez spadki poprzeczne i podłużne na istniejący teren. Układ konstrukcyjny W oparciu o „Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku/”. Konstrukcja nawierzchni – wzmocnienie konstrukcji - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 100kg/m2 - warstwa profilująca z betonu asfaltowego, 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej która stanowi załącznik nr 10 SIWZ b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze stanowiące załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach