Administracja Domów Mieszkalnych Sp z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 39200 Dębica, ul. Raczyńskich
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 146 815 590 , fax. 146 814 720
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Mieszkalnych Sp z o.o.
ul. Raczyńskich 7
39200 Dębica, woj. podkarpackie
tel. 146 815 590, fax. 146 814 720
REGON: 18016591600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.debica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego będącego główną siedzibą ADM Sp. z o.o. przy ul. Raczyńskich 7. Budynek wolnostojący, murowany, dwupiętrowy, podpiwniczony, Rozbudowa polegająca na dostawieniu dodatkowego wejścia od strony północnej – ul. Raczyńskich. Powierzchnia zabudowy przed rozbudową - 216,00 m2, Powierzchnia zabudowy po rozbudowie - 230,73 m2, Powierzchnia użytkowa parteru przed rozbudową - 179,24 m2, Powierzchnia użytkowa parteru po rozbudowie - 189,25 m2, Kubatura parteru przed rozbudową - 557,44 m3, Kubatura parteru po rozbudowie - 560,74 m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek - utworzenie Żłobka na terenie Gminy Osiek Jasielski w m. Świerchowa
Dodano: 2024-03-19 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego przy ulicy Jagiellońskiej 22 w Sanoku w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2023-03-21 - "Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej"
Dodano: 2023-02-15 - Przebudowa części magazynowej na szatnie przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie
Dodano: 2021-02-10 - Przebudowa części magazynowej na szatnie przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie
Dodano: 2020-12-29 - Budowa i przebudowa budynków należących do gminy Zaklików
Dodano: 2020-09-23 - ROZBUDOWA, NADBUDOWA I MODERNIZACJA CZĘŚCI B BUDYNKU GŁÓWNEGO A1 UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO PRZY Ul. REJTANA 16C W RZESZOWIE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ISTNIEJĄCEJ ZEWNĘTRZNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ
Dodano: 2020-07-08 - Przebudowa Sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Zaklikowie
Dodano: 2020-06-22 - Przebudowa budynku tarnobrzeskiego oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie w ramach dostosowania obiektu do obowiązujących standardów dla budynków użyteczności publicznej – ETAP II.
Dodano: 2020-06-22 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy wraz z niezbędną infrastrukturą - Dom Pobytu Dziennego Seniora w Kolbuszowej.
Dodano: 2020-02-11