Przetargi.pl
Budowa i przebudowa budynków należących do gminy Zaklików

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa budynków należących do gminy Zaklików
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmujewykonanie robót budowlanych związanych z budową lub przebudową budynków należących do Gminy Zaklików i składa się z następujących części: 1.1 Część 1 Budowa budynku Sali zebrań wiejskich w msc. Karkówka – etap 1, obejmująca w szczególności: - wytyczenie geodezyjne obiektu - roboty ziemne - fundamenty - izolacje fundamentów - wykonanie przyłącza wodociągowego - wykonanie elementów instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie elementów instalacji odgromowej 1.2 Część 2 Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek - etap 3,obejmująca w szczególności: - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego - demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej - wyrównanie i otynkowanie otworów okiennych i drzwiowych - montaż stolarki okiennej PCV (kolor zewnętrzny antracyt, okna z zestawem trzyszybowym) - montażdrzwi zewnętrznych stalowych z dostawką boczną i naświetlem górnym (kolor drzwi i ościeży antracyt, drzwi o zwiększonej odporności na działanie czynników zewnętrznych) - montaż parapetów zewnętrznych. 1.3 Część 3 Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej w Łysakowie (część mieszkalna), obejmująca w szczególności: - demontaż istniejących instalacji wodno – kanalizacyjnych z wyposażeniem - wykonanie instalacji sanitarnej z wyposażeniem - wykonanie instalacji wodociągowej z wyposażeniem, - wykonanie instalacji ogrzewania kominkowego DGP (z dystrybucją gorącego powietrza rurami elastycznymi aluminiowymi z izolacja termiczną), 1.4 Część 4 Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie – etap V (część użytkowana przez OSP), obejmująca w szczególności: - montaż stolarki okiennej aluminiowej (1 szt.): okno nieotwieralne o konstrukcji słupowo – ryglowej, zestaw trzyszybowy ze szkłem bezpiecznym hartowanym, wyposażone w okapniki, malowane proszkowo na kolor RAL 7024 lub zbliżony – okna o parametrach, wyposażeniu i sposobie montażu zgodnym z dokumentacją. Uwaga Budynek Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie jest na etapie rozbudowy – zakończenie realizacji prac związanych z rozbudową planuje się na datę 30.11.2020 r. Montaż stolarki przewidziany jest w rozbudowywanej części obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz załączniku nr 4a do SIWZ przedmiar robót. Uwaga Zakres dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ obejmuje większy zakres robót niż zakres stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach oferty należy wycenić roboty wymagane do realizacji danego etapu zadania, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ i załączniku nr 4aprzedmiar robót. W przypadku różnic pomiędzy postanowieniami dokumentacji, SIWZ oraz przedmiaru, za prawidłowe należy przyjąć zapisy odpowiednio w kolejności: postanowienia SIWZ, przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowejZamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty – Zamawiający wyklucza możliwość zwiększenia zakresu robót, który wynikałby z braku zapoznania się Wykonawcy z terenem budowy i ewentualnych zastrzeżeń zgłaszanych na etapie przekazania placu budowy. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Kosztorys ofertowy 1.3 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności) 1.4 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach