Przetargi.pl
"Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej"

GMINA DĘBOWIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 38-220 Dębowiec, 101
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (13) 44 13 028
  • Data zamieszczenia: 2023-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĘBOWIEC
    101
    38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie
    tel. (13) 44 13 028
    REGON: 370440318
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej”.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Inwestycja polegać będzie m.in.: na przeprowadzeniu robót, których efekt wpłynie na poprawę parametrów energetycznych budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Wyżej wymienione zadanie pozytywnie wpłynie na zmniejszenie kosztów utrzymania obiektów. Zrealizowane działania przyczynią się do racjonalizacji użytkowania i wytwarzania energii w budynkach objętych zadaniem, co pozwoli na zmniejszenie zużycia energiii przyczyni się do ograniczenia emisji zanieczyszczeń powietrza odpowiedzialnych za powstawaniezjawiska tzw. niskiej emisji oraz emisji gazów cieplarnianych. Ponadto zostanie wykonane zagospodarowanie terenu wokół budynków poddanych termomodernizacji.Część I – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Cieklinie i Dobryni” – zadanie polegające na termomodernizacji trzech budynków użyteczności publicznej, zlokalizowanych w miejscowościach Cieklin i Dobrynia, w tym:I. Modernizacja budynku komunalnego „Dom Nauczyciela w Dobryni”1) roboty zewnętrzne budynku – wymiana poszycia dachu, prace remontowe elewacji2) wykonanie zagospodarowania terenu II. Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Cieklinie1) roboty zewnętrzne budynku – prace związane z elewacją budynku2) wykonanie zagospodarowania terenu III. Docieplenie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Cieklinie1) roboty zewnętrzne budynku – prace związane z elewacją budynku2) wykonanie zagospodarowania terenuIV. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczejZadanie dofinansowane jest z rządowego funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wobec czego Wykonawca zapewnia, że finansował będzie inwestycję w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w § 19 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.„Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej”.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Inwestycja polegać będzie m.in.: na przeprowadzeniu robót, których efekt wpłynie na poprawę parametrów energetycznych budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Wyżej wymienione zadanie pozytywnie wpłynie na zmniejszenie kosztów utrzymania obiektów. Zrealizowane działania przyczynią się do racjonalizacji użytkowania i wytwarzania energii w budynkach objętych zadaniem, co pozwoli na zmniejszenie zużycia energiii przyczyni się do ograniczenia emisji zanieczyszczeń powietrza odpowiedzialnych za powstawaniezjawiska tzw. niskiej emisji oraz emisji gazów cieplarnianych. Ponadto zostanie wykonane zagospodarowanie terenu wokół budynków poddanych termomodernizacji. Część II – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Dębowcu” zadanie polegające na termomodernizacji dwóch budynków użyteczności publicznej, zlokalizowanych w miejscowości Dębowiec, w tym:I. Modernizacja budynku komunalnego w Dębowcu.1) roboty wewnątrz budynku na parterze,2) roboty wewnątrz budynku na I piętrze,3) wykonanie instalacji elektrycznej w budynku,4) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania6) wykonanie instalacji gazowej 7) wykonanie instalacji klimatyzacji8) roboty zewnętrzne budynku,9) wykonanie zagospodarowania terenu,10) montaż instalacji fotowoltaicznej,11) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.II. Modernizacja Starej Szkoły w Dębowcu1) roboty zewnętrzne budynku – wymiana poszycia dachu, prace remontowe elewacji, wymiana okien2) wykonanie zagospodarowania terenu III. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczejZadanie dofinansowane jest z rządowego funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wobec czego Wykonawca zapewnia, że finansował będzie inwestycję w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w § 19 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) Dla części nr I – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)2) Dla części nr II - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 299).3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 2 marca 2023 r. o godz. 1000.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział Dębowiec numer: 04 8627 1024 2004 6000 3014 0005, z zaznaczeniem w tytule przelewu:„Wadium – „ Część nr …. - Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej”Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą (ze wskazaniem której części dotyczy) poprzez platformę zakupową Gminy Dębowiec – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Zwrot wadium z urzędu:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zwrot wadium na wniosek:Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdz. XXIII.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w ustawie oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku (mającą w swym zakresie roboty związane z termomodernizacją budynku), o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto.W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia – tym samym zadaniem można wykazać się dla każdej z części, na które złożona jest oferta.• Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach