Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-234 Rzeszów, gen. St. Maczka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 177 172 000 , fax. 177 172 020
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie
gen. St. Maczka 4
35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 177 172 000, fax. 177 172 020
REGON: 87045100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku tarnobrzeskiego oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie w ramach dostosowania obiektu do obowiązujących standardów dla budynków użyteczności publicznej – ETAP II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inwestycji pn. „Przebudowa budynku tarnobrzeskiego oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie w ramach dostosowania obiektu do obowiązujących standardów dla budynków użyteczności publicznej” pozostałych po zrealizowaniu I etapu inwestycji w 2019r. 2. Część inwestycji realizowana w ramach przedmiotowego zamówienia realizowana będzie pod nazwą: „Przebudowa budynku tarnobrzeskiego oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie w ramach dostosowania obiektu do obowiązujących standardów dla budynków użyteczności publicznej – ETAP II”. 3. Zakres robót obejmuje przebudowę trzech przylegających do siebie budynków w Tarnobrzegu pod numerami 50, 51, 52 przy placu Bartosza Głowackiego. Wszystkie trzy budynki znajdują się na terenie układu urbanistyczno-krajobrazowego miasta Tarnobrzega wpisanego do rejestru zabytków. Ponadto budynek pod numerem 50 nazywany „Bratniak” jest budynkiem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków województwa podkarpackiego. 4. Wykonawca wykonywał będzie roboty w czynnym obiekcie, w związku z czym zobowiązany będzie prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu Inspektoratu, pracy urzędników i ruchu petentów w obiekcie. Wiązać się z tym będzie odpowiednia organizacja prac budowlanych, tj. utrzymywanie terenu budowy w należytym porządku wolnym od zagrożeń, przeszkód i zanieczyszczeń na ciągach komunikacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta Wykonawcy musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 poz. 299 - t.j.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 77 1010 1528 0042 0013 9120 0000 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kancelarii Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. W przypadku załączenia oryginału dokumentu wadialnego do oferty, nie będzie on zwracany. Dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację - z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 7.07.2020 roku, do godz. 12:00. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek - utworzenie Żłobka na terenie Gminy Osiek Jasielski w m. Świerchowa
Dodano: 2024-03-19 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego przy ulicy Jagiellońskiej 22 w Sanoku w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2023-03-21 - "Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej"
Dodano: 2023-02-15 - Przebudowa części magazynowej na szatnie przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie
Dodano: 2021-02-10 - Przebudowa części magazynowej na szatnie przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie
Dodano: 2020-12-29 - Budowa i przebudowa budynków należących do gminy Zaklików
Dodano: 2020-09-23 - ROZBUDOWA, NADBUDOWA I MODERNIZACJA CZĘŚCI B BUDYNKU GŁÓWNEGO A1 UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO PRZY Ul. REJTANA 16C W RZESZOWIE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ISTNIEJĄCEJ ZEWNĘTRZNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ
Dodano: 2020-07-08 - Przebudowa Sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Zaklikowie
Dodano: 2020-06-22 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy wraz z niezbędną infrastrukturą - Dom Pobytu Dziennego Seniora w Kolbuszowej.
Dodano: 2020-02-11 - Budowa platformy dla niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kolbuszowej
Dodano: 2019-08-30