Przetargi.pl
Remont oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce

GMINA KOŁACZYCE ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŁACZYCE
    ul. Rynek 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    REGON: 370440324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie zadania w następującym zakresie: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną realizację bieżących remontów dróg gminnych publicznych i wewnętrznych.2. Zamówienie w wyżej określonym zakresie realizowane będzie w następujący sposób:A. Remont nawierzchni dróg wraz z dostawą kruszywa, polegający na ręcznym wypełnieniu ubytków w nawierzchni żwirowej dróg, bądź mechanicznym rozścieleniem – według zlecenia Zamawiającego.B. Dostawa kruszyw na pryzmę na wskazane drogi – według zlecenia Zamawiającego.C. Usługi sprzętowe i wynajem dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg w 2022 r.3. Wszystkie zamówienia realizowane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego, określające miejsce, zakres i sposób realizacji (pkt 2A, 2B lub 2C).4. Rozliczenie robót określonych w pkt. 2A, 2B lub 2C nastąpi powykonawczo z wykorzystaniem cen jednostkowych użytych materiałów z wkalkulowanymi kosztami nakładami robocizny i sprzętu.5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowywania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponuje odpowiednim sprzętem, to jest minimum:• Koparka kołowa 8-11 t• Mini koparka do 3 t• Spycharka gąsienicowa 12-15 t• Walec statyczny 8-10 t• Samochód ciężarowy samowyładowczy napęd 4x4 ładowność 12 t• Samochód ciężarowy samowyładowczy napęd 4x4 ładowność 10 t• Samochód dostawczy do 3,5 t• Ciągnik rolniczy 4x4 min 80 KM• Ciągnik rolniczy min 45 KM• Zagęszczarka spalinowa min. 300 kg• Urządzenie ciśnieniowe do udrażniania kanalizacji• Remonter lub skrapiarka.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach