Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie, gmina Tuchola

Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, ul. Świecka 68
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o.
    ul. Świecka 68 68
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie, gmina Tuchola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zakładu unieszkodliwiania odpadów, spełniającego wymagania: - Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy, - Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), - Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz.391 ze zm), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1052), - Najlepszej Dostępnej Techniki (BAT), w ramach Projektu pn. Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie, gmina Tuchola wraz z dostawą linii technologicznych, w tym sortowni i kompostowni oraz wyposażenia. niezbędnych maszyn, urządzeń i pojazdów oraz dokonanie rozruchu, uzyskanie pozwolenia zintegrowanego i decyzji na użytkowanie. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie robót polegających na rozbudowie i modernizacji składowiska odpadów w Bladowie , zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokonanie dostaw i montażu linii technologicznych, maszyn i urządzeń oraz wyposażenia. 3. Przeprowadzenie prób końcowych, czyli odbiory techniczne, rozruch mechaniczny i technologiczny oraz eksploatacyjny składowiska odpadów w Bladowie. 4. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji Zakładu. 5. Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji oraz dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR), oceny ryzyka zawodowego dla pracowników zatrudnionych w Zakładzie. 6. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska umożliwiających eksploatację składowiska odpadów w Bladowie, w tym pozwolenia na użytkowanie, pozwolenia zintegrowanego oraz wykonanie w tym celu wymaganych badań, w tym punktów do monitoringu wg decyzji o pozwoleniu zintegrowanym. 7. Wykonanie wszelkich innych robót, dostaw, prac, które są konieczne dla uzyskania parametrów użytkowych i technologicznych składowiska odpadów w Bladowie, określonych niniejszą SIWZ. 8. Przeglądy i usługi serwisowe w okresie gwarancji. 2. W ramach rozbudowy i modernizacji składowiska odpadów w Bladowie zostaną zrealizowane następujące obiekty: 1) Sortownia odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą i częścią biurowo-socjalną. 2) Kompostownia wraz z niezbędną infrastrukturą. 3) Kwatera nr II wraz z niezbędną infrastrukturą. 4) Instalacja odgazowania. 5) Przebudowa budynku administracyjno-socjalnego. 6) Remont istniejącego budynku magazynowego. 7) Montaż stacji zlewnej w punkcie odbioru ścieków. 8) Budowa wagi elektronicznej (montaż samochodowej wagi pojazdowej). 9. Przebudowa brodzika dezynfekującego (montaż myjki dla pojazdów opuszczających teren zakładu). 10) Sieci energetyczne, wodno-kanalizacyjne i teletechniczne. 11) Drogi technologiczne, place manewrowe, zieleń. 12) Wiaty sprzętowe, budowa zadaszonych wiat na surowce wtórne. a w ramach wyposażenia technicznego i technologicznego dostarczone będą: 13) Stacja meteorologiczna 14) Kompaktor 15) Ładowarka kołowa 16) Sito mobilne 17) Ładowarka teleskopowa 18) Wózek widłowy. 19) Pryzmaciarka 20) Hakowiec 21) Kontenery 22) Mobilna myjka wysokociśnieniowa 23) Wyposażenie hal, budynku administracyjnego, warsztatu, myjni. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ tj. w dokumentacji projektowej, STWiORB, uzupełniających informacjach , dokumentach i decyzjach administracyjnych, załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiary robót załączone do SIWZ stanowią materiał pomocniczy. 8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby przygotowując ofertę uwzględnił niezbędne jego zdaniem uzupełnienia, konieczne do wykonania zamówienia i uwzględnił je w cenie oferty. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót rozbudowy i modernizacji składowiska odpadów w Bladowie w sposób, który nie zakłóci jego normalnej pracy i nie pogorszy jej w trakcie wykonywania Robót. 10. Jeżeli w SIWZ ( lub w dokumentach załączonych do SIWZ odnoszących się do przedmiotu zamówienia) zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności należy rozumieć , iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 w/w ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, eksploatacyjnych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. 11. Zamawiający nie uzna za urządzenie równoważne żadnych urządzeń prototypowych. 12. Wykonawca załączy do oferty zestawienie sporządzone według wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ) - Wykaz podstawowych maszyn, urządzeń, wyposażenia i materiałów oferowanych przez wykonawcę, w którym zawrze niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty maszyn, urządzeń, wyposażenia i materiałów oraz informacje, potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń, w stosunku do zaprojektowanych, wypełniając kolumny od 5 do 9 przedmiotowego wykazu. Zamawiający uzna urządzenie za równoważne pod warunkiem uzyskania pozytywnej opinii autora projektu na etapie oceny złożonych ofert. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się z terenem budowy i przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 250.000,00 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 Pzp): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3) Z wadium wniesionego w innej formie, niż w pieniądzu musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych Projektu pn. Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie, gmina Tuchola. 4) Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millennium S.A. w Tucholi, konto nr 49 1160 2202 0000 0000 6090 5058. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 w formie lub formach określonych w pkt 3 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14) Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 15) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach