Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie gmina Tuchola

Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, ul. Świecka 68
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spółka z o.o.
    ul. Świecka 68 68
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie gmina Tuchola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych w Bladowie gmina Tuchola, spełniającej wymagania Najlepszej Dostępnej Techniki (BAT), obejmującej wykonanie robót budowlanych dla potrzeb montażu linii technologicznych oraz kwatery składowania odpadów, a w tym dostawa linii technologicznych sortowni i kompostowni oraz wyposażenia, niezbędnych maszyn, urządzeń i pojazdów oraz dokonanie rozruchu, a także przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego oraz kompletnego wniosku o wydanie i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie Obiektu. Zamówienia obejmuje : 1) Wykonanie robót polegających na rozbudowie i modernizacji składowiska odpadów w Bladowie, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Dokonanie dostaw i montażu linii technologicznych, maszyn i urządzeń oraz wyposażenia. 3) Przeprowadzenie prób końcowych, czyli odbiory techniczne, rozruch mechaniczny i technologiczny oraz eksploatacyjny składowiska odpadów w Bladowie. 4) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji Zakładu. 5) Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji oraz dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR). 6) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska, koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i pozwolenia zintegrowanego na użytkowanie Obiektu. 7) Wykonanie wszelkich innych robót, dostaw, prac, które są konieczne dla uzyskania parametrów użytkowych i technologicznych Składowiska Odpadów w Bladowie, określonych niniejszą SIWZ. 8) Przeglądy i usługi serwisowe w okresie gwarancji. 2.2.1 W ramach rozbudowy i modernizacji Składowiska Odpadów w Bladowie zostaną zrealizowane następujące obiekty: 1) Sortownia odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą i częścią biurowo-socjalną. 2) Kompostownia wraz z niezbędną infrastrukturą. 3) Kwatera nr II wraz z niezbędną infrastrukturą. 4) Instalacja odgazowania. 5) Przebudowa budynku administracyjno-socjalnego. 6) Remont istniejącego budynku magazynowego. 7) Montaż stacji zlewnej w punkcie odbioru ścieków. 8) Budowa wagi elektronicznej (montaż samochodowej wagi pojazdowej). 9) Przebudowa brodzika dezynfekującego (montaż myjki dla pojazdów opuszczających teren zakładu). 10) Sieci energetyczne, wodno-kanalizacyjne i teletechniczne. 11) Drogi technologiczne, place manewrowe, zieleń. 12) Wiaty sprzętowe, budowa zadaszonych wiat na surowce wtórne. 2.2.2. W ramach rozbudowy i modernizacji Składowiska Odpadów w Bladowie dostarczone zostaną następujące urządzenia stacjonarne, mobilne oraz wyposażenie : 1) Stacja meteorologiczna 2) Kompaktor 3) Ładowarka kołowa 4) Sito mobilne 5) Ładowarka teleskopowa 6) Wózek widłowy. 7) Pryzmaciarka 8) Hakowiec 9) Kontenery 10) Mobilna myjka wysokociśnieniowa 11) Wyposażenie hal, budynku administracyjnego, warsztatu, myjni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 250 000 złotych słownie : dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Millennium S.A. w Tucholi Nr rachunku : 49 1160 2202 0000 0000 60 9050 58 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Rozbudowa i modernizacja składowiska odpadów w Bladowie gmina Tuchola 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.tuchola.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach