Przetargi.pl
„Rozbudowa gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków Mnich” w ramach projektu „Ochrona wód zbiornika wody pitnej dla aglomeracji Górnego Śląska poprzez uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Chybie” współfinansowanego dotacją z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Spójności oraz dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-520 Chybie, ul. Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 856 10 96, , fax. 33 854 50 55
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie
    ul. Bielska 78
    43-520 Chybie, woj. śląskie
    tel. 33 856 10 96, , fax. 33 854 50 55
    REGON: 72182396000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chybie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków Mnich” w ramach projektu „Ochrona wód zbiornika wody pitnej dla aglomeracji Górnego Śląska poprzez uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Chybie” współfinansowanego dotacją z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Spójności oraz dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Rozbudowę gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków Mnich” 1) w pierwszym etapie zaprojektowanie i wybudowanie garażu, celem parkowania pojazdów Zamawiającego: - ciągnik siodłowy z naczepą - cysterna: zbiornik o pojemności ok. 25 m3, - specjalistyczny pojazd do udrażniania i czyszczenia kanalizacji, wraz z niezbędnymi drogami dojazdowymi i ich odwodnieniem zgodnie z opracowanym „Program Funkcjonalno-Użytkowy” zwanym dalej PFU, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) W drugim etapie, wykonanie dokumentacji projektowej dla pozostałej planowanej infrastruktury w oparciu o opracowany „Program Funkcjonalno-Użytkowy” zwanym dalej PFU, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 3) W trzecim etapie wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, 2. W ramach przedsięwzięcia wykonane zostaną: 1) garaż, celem parkowania pojazdów Zamawiającego: - ciągnik siodłowy z naczepą - cysterna: zbiornik o pojemności ok. 25 m3, - specjalistyczny pojazd do udrażniania i czyszczenia kanalizacji, wraz z niezbędnymi drogami dojazdowymi i odwodnieniem 2) pompownia ścieków surowych I stopnia wymagana z uwagi na usytuowanie wysokościowe nowo projektowanych obiektów i urządzeń, posadowiona w miejscu obecnie istniejącej pompowni ścieków surowych 3) sitopiaskownik z zintegrowaną płuczką do piasku i prasopłuczką do skratek wraz z budynkiem na pojemniki na piasek i skratki, celem zwiększenia skuteczności usuwania części mineralnych oraz tłuszczy ze ścieków. Wyposażenie oczyszczalni w sitopiaskownik zapewni wydzielenie ze ścieków części mineralnych (piasek) oraz tłuszczu już na etapie ich mechanicznego oczyszczania. Aktualnie piasek usuwany jest ze ścieków w piaskowniku pionowym usytuowanym w reaktorze biologicznym, a wydzielony piasek wraz z osadem nadmiernym kierowany jest do zbiornika magazynowego, 4) osadnik wstępny poziomy ze zgarniaczem, celem zwiększenia wydajności energetycznej osadu ściekowego poprzez wydzielenie części ładunku zanieczyszczeń w postaci osadu wstępnego i skierowanie go bezpośrednio do zbiornika osadu zagęszczonego, 5) instalacja wody technologicznej, celem ograniczenia zużycia wody wodociągowej w procesach technologicznych, 6) pompownia osadu celem skierowania osadu z osadnika wstępnego poziomego do zbiornika osadu zagęszczonego, 7) zbiornik osadu zagęszczonego z układem mieszania, celem zapewnienia właściwego wymieszania osadu nadmiernego z osadem wstępnym wydzielonym w osadniku wstępnym poziomym, 8) drogi wewnętrzne i technologiczne, celem obsługi komunikacyjnej wszystkich obiektów objętych przedsięwzięciem. 3. Przedmiot obejmuje również: 1) Uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. 2) Dokonanie wszelkich wymaganych prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanych systemów. 3) Opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi oraz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych. 4) Wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej. Udzielenie rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia i zapewnienie usług serwisowych na zasadach określonych w projekcie umowy: a. Wymagany minimalny okres odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi we wzorze umowy wynosi 2 lata od daty końcowego odbioru robót. b. Wykonawca może udzielić Zamawiającemu rękojmi za wady i na okres dłuższy niż okresy wymagane poprzez stosowne oświadczenie w formularzu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 73 1050 1083 1000 0090 3030 0389 ING Bank Śląski, z zaznaczeniem „Wadium – Rozbudowa gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków Mnich”. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty potwierdzenia dokonanego przelewu. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać́ przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż̇ za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w formie oryginalnego egzemplarza dokumentu bezpośrednio do oferty. Zaleca się̨ zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofert zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobamiw stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach