Przetargi.pl
Przebudowa wylotu oczyszczalni ścieków Burki w Sławkowie

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41, , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, , fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wylotu oczyszczalni ścieków Burki w Sławkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wylotu oczyszczalni ścieków Burki w Sławkowie. 2.Zamówienie obejmuje: przebudowę wylotu oczyszczalni Burki polegającej na zmianie średnicy rury z PCV 0,15 na PP DN 250 od studzienki Spo , poprzez studzienkę S4 do wylotu do rzeki, zmiana rzędnej wylotu rury, podniesienie do rzędnej dna 267,85 m n.p.m., oraz zmiana spadku rury w podanym zakresie. Pozostałe dane, zatwierdzone w operacie wodnoprawnym jak ilości odprowadzanej wody, parametry wody, trasa instalacji kanalizacji - pozostają bez zmiany. 3.Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 2) Wykopy oraz przekopy koparkami przedsiębiernymi 3) Wykopy liniowe 4) Umocnienie ścian wykopów 5) Podłoże z materiałów sypkich 6) Kanały z rur typu PVC 7) Montaż studni rewizyjnych 8) Obetonowanie kanałów 9)Wykonanie przejść szczelnych dla rur PP 10) Próba szczelności kanałów rurowych 11) Zasypywanie wykopów liniowych 12) Zagęszczenie nasypów 13) Wywóz gruntu samochodami samowyładowczymi 14) Dostawa i wbijanie ścianek szczelnych 15) Wykonanie korka betonowego z betonu B20 16) Wykonanie różnych elementów betonowych i żelbetowych 17) Klapa zwrotna. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności: 1) Projekt budowlany- stanowiący załącznik nr 8 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiąca załącznik nr 9. 3) Przedmiar robót – stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następujących gwarancji na przedmiot zamówienia: minimalny: 60 miesięcy, maksymalny 120 miesięcy 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, przewidziane do realizacji zamówienia (osoby, które wykonują czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót), wykonujące roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy np. pracownicy fizyczni, operatorzy maszyn budowlanych oraz operatorzy sprzętu budowlanego, kierowcy) byli zatrudnieni przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040). Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w stosunku do kierownika budowy, geodetów, dostawców. 13. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać podpisana przez wszystkich wspólników. c) dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach