Przetargi.pl
Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Jaskrowie etap I

Gmina Mstów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-244 Mstów, Gminna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 328 40 05, , fax. 343 785 558
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mstów
    Gminna 14
    42-244 Mstów, woj. śląskie
    tel. 34 328 40 05, , fax. 343 785 558
    REGON: 15139809500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Jaskrowie etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Jaskrowie gm. Mstów, polegającego na wykonaniu bloków inwestycyjnych „0” + „B” + „C”. 1. Blok inwestycyjny „0” – blok początkowy, niezależny od późniejszych podziałów, niezbędny dla funkcjonowania oczyszczalni w nowym układzie Przebudowa stacji transformatorowej, główne linie kablowe zasilające, OB.12 Agregat prądotwórczy: -wykonanie konstrukcji posadowienia nowego agregatu, - wykonanie docelowego okablowania dla obiektu, - wykonanie docelowego układu sterowania i SZR, - montaż istniejącego agregatu na nowym miejscu lub dostawa i montaż nowego agregatu, - Rozdzielnia główna, AKPiA, Blok Inwestycyjny „B” – w ramach Ob.3 Budynek oczyszczalni / Bloku osadowego: - Pompownia IIst., - Instalacja odwadniania i granulacji osadu, Blok inwestycyjny „C” – Blok biologiczny i osadowy: - Ob.4 Reaktor biologiczny z komorą rozdziału I, - Ob.5 Pompownia osadu z komorą rozdziału II i pompownią osadu pływającego, - Ob.6A i 6B – Osadniki wtórne, - Ob.7 Komora pomiarowa ze zbiornikiem wody technologicznej, - nowe ogrodzenie i ukształtowanie terenu od strony Warty, - w ramach Ob.3 Budynek oczyszczalni / Bloku osadowego: - Stacja dmuchaw – przebudowa i modernizacja istniejącej stacji dmuchaw, - Blok tlenowej stabilizacji osadu – przebudowa istniejącego reaktora Inwestycję należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową budowlaną i wykonawczą, obejmującą całość zadania rozbudowy i przebudowy oczyszczalni w Jaskrowie, oraz przedmiarem robót (obejmujących wydzielone bloki inwestycyjne „0” + „B” + „C”). Przedmiary robót należy rozumieć jedynie jako materiały pomocnicze - Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oczyszczania oraz zamknięcia danego etapu realizacji. Całość realizacji rozbudowy i przebudowy oczyszczalni w Jaskrowie obejmuje jeszcze, poza wyżej wymienionymi, następujące bloki inwestycyjne: Blok inwestycyjny A – oczyszczanie mechaniczne i pompowanie Ist: - OB.1 Zbiornik retencyjny – obiekt nowy, - Ob.2 budynek bloku oczyszczania mechanicznego – obiekt istniejący – przebudowa, - istniejący agregat prądotwórczy – przeniesienie lub demontaż, Blok inwestycyjny D – wiata - Ob.10 – wiata czasowego składowania osadu - Blok inwestycyjny E – biofiltr - Ob.11 – Biofiltr Blok inwestycyjny F – stacja zlewna ścieków dowożonych - Ob.9 Stanowisko zlewne ścieków dowożonych Część dokumentacji projektowej obejmująca w/w bloki inwestycyjne wykorzystana zostanie w późniejszych etapach realizacji. Szczegóły dotyczące rozwiązań technicznych zawarte są w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zgodność wykonywanych robót z w/w dokumentacją, ale także z obowiązującymi przepisami, np. BHP (m.in. szerokości przejść serwisowych, balustrady, itd.), wymaganą ergonomią pracy. Zobowiązany jest również do spełnienia wszelkich zapisów „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego” oraz „Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji”. Modernizacja nie może zakłócać pracy oczyszczalni ścieków Niniejszą inwestycję należy prowadzić tak, aby zapewnione było ciągłe oczyszczanie ścieków odprowadzanych do odbiornika. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek utrzymania oczyszczalni w ruchu. Prace należy prowadzić w ścisłym porozumieniu z Użytkownikiem. Wszelkie roboty tymczasowe służące np. do ominięcia przebudowywanego elementu / obiektu (np. pompowanie tymczasowe) spoczywają na Wykonawcy. Równolegle z prowadzeniem głównych robót budowlanych należy wykonywać niezbędną infrastrukturę podziemną (tj.: wodociąg, kanalizacja wewnętrzna, rurociągi technologiczne, sieci i instalacje elektryczne oraz sterownicze, a także elementy systemu AKPiA), pozwalającą na stopniowe uruchamianie docelowego ciągu oczyszczania ścieków. Roboty ogólnobudowlane, nie wpływające na ciągłość procesu technologicznego oczyszczania ścieków, można prowadzić w dowolnym momencie budowy. Po zakończeniu wszystkich robót budowlanych i montażowych możliwe będzie przystąpienie do rozruchu technologicznego rozbudowanej i przebudowanej oczyszczalni. Szczegółowy harmonogram robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową oczyszczalni należy uzgodnić z Inwestorem na etapie realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Wysokość wadium 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b) kserokopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, polisy, poręczenia lub innego dokumentu, winny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 91 8256 0007 2001 0000 0039 0004 w BS Mstów 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy, a do oferty dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność. 12.4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Edyta Żyznowska, nr telefonu 34 3284005 (wew. 26), w godzinach 8.00 – 15.00. Zwrot wadium 1). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji art.46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli Wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy posiadających stosowne pełnomocnictwo i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Te przypadki utraty wadium winny być wskazane w dokumentach wadialnych w przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniądz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - musi być podwykonawca w zakresie, których zdolności dotyczą. Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 i 5 pkt. 1-4 i 8 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty (pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie) 5) dowód wniesienia wadium 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach