Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3515010 , fax. 52 3516021
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3515010, fax. 52 3516021
    REGON: 09235077700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy 1. Termin wykonania zamówienia Termin rozpoczęcia wykonywania prac ustala się na dzień zawarcia umowy, a zakończenie na dzień: 30.04.2017r. 2. Miejsce świadczenia usługi - ul. Nadgoplańska 4- działka nr dz. nr 167, obręb 6, Miasto Kruszwica Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3. Zakres robót budowlanych: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Kruszwicy wraz z aranżacją wnętrz w salach reprezentacyjnych oraz zagospodarowaniem terenu. Inwestycja prowadzona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Parametry powierzchniowe i kubatura stanu istniejącego ( przed rozbudową ). - powierzchnia zabudowy: 440,00m2 - powierzchnia całkowita: 1188,40m2 - powierzchnia użytkowa: 711,21m2 - kubatura: 4252,9m3 - wymiary zewnętrzne: 36,2mbx14,31mb - wysokość: h=11,66mb Parametry powierzchniowe i kubatura projektowana. - powierzchnia zabudowy: 514,46m2 - powierzchnia całkowita: 1543,38m2 - powierzchnia użytkowa: 1331,98m2 - kubatura: 5887,5m3 - wymiary zewnętrzne: 27,96mbx27,39mb - wysokość: h=13,46mb Parametry powierzchniowe i kubatura po rozbudowie. - powierzchnia zabudowy: 954,46m2 - powierzchnia całkowita: 2731,78m2 - powierzchnia użytkowa: 2043,19m2 - kubatura: 10140,4m3 - wymiary zewnętrzne: 51,01mbx36,94mb - wysokość: h=13,46mb 4. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacjach projektowych opracowanych przez JT DESIGN& PROJEKT, Nieżywięć 104 (Zielone Wzgórze), 77-300 Człuchów: 1. Projekt budowlany - projekt zagospodarowania;. 2. Projekt budowlany - inwentaryzacja z ekspertyzą; 3. Projekt budowlany - projekt nasadzeń kompensacyjnych; 4. Projekt budowlany - aranżacja wnętrz; 5. Projekt budowlany - część architektoniczna ; 6. Projekt budowlany - część konstrukcyjna IVa; 7. Projekt budowlany - część konstrukcyjna IVb; 8. Projekt budowlany - część konstrukcyjna IVc; 9. Projekt budowlany - część konstrukcyjna IVd; 10. Projekt budowlany - przyłącza - wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej; 11. Projekt budowlany - przyłącze energetyczne; 12. Projekt budowlany - branża sanitarna; 13. Projekt budowlany - branża elektryczna; 14. Projekt budowlany - branża teleinformatyczna; 15. STWiOR - branża budowlana; 16. STWiOR - branża sanitarna; 17. STWiOR - branża elektryczna; 18. Przedmiar robót - branża budowlana; 19. Przedmiar robót - branża sanitarna ; 20. Przedmiar robót - branża elektryczna; 21. Przedmiar robót - branża teleinformatyczna; 5. Pozostałe informacje: - Wykonawca podczas wykonywania prac zobowiązany jest do zabezpieczenia możliwości użytkowania obiektu przez interesantów i pracowników Urzędu Miejskiego w Kruszwicy. Każdorazowe wyłączenie pomieszczeń z użytkowania należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego; - Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić kosztorys ofertowy; - Wykonawca w okresie objętym rękojmią i gwarancją zapewni bezpłatny serwis i konserwację urządzeń, zgodnie z wymogami producenta. Wytyczne dla Wykonawców: -Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, STWiOR. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. -W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno - kanalizacyjnej, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i zabezpieczenie miejsca robót w trakcie realizacji zadania; -Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. -Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). -Dopuszcza się płatności częściowe w trakcie realizacji robót budowlanych w zależności od zaangażowania prac. Zamawiający dopuszcza maksymalnie cztery płatności częściowe płatności częściowe z zastrzeżeniem, że 1) w roku 2016 -30% wynagrodzenia ryczałtowego brutto; 2) w roku 2016 -40% wynagrodzenia ryczałtowego brutto; 3) w roku 2017 -20% wynagrodzenia ryczałtowego brutto; 4) w roku 2017 -10% wynagrodzenia ryczałtowego; -Podstawą do rozliczenia robót częściowych będzie protokół odbioru robót częściowych, faktura Vat oraz kosztorys powykonawczy danego zakresu. - Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dobór materiałów wykończeniowych wnętrz nie objętych projektem aranżacji należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać jego akceptację. - W zakresie Aranżacji wnętrz w projekcie przyjęto rozwiązania materiałowe i systemowe stosowane przez wybranych producentów. Przy sporządzaniu projektu Projektant wykorzystał konkretne produkty - meble, oprawy oświetleniowe, płytki podłogowe i rozwiązania ścienne, bez czego niemożliwe byłoby uzyskanie zamierzonego efektu końcowego projektowanych przestrzeni. Zamiana poszczególnych projektowanych elementów wykończenia lub wyposażenia wnętrz będących przedmiotem niniejszego opracowania wymaga akceptacji Projektanta w zakresie formy, koloru, wykończenia powierzchni i parametrów technicznych dla zamiennych elementów. UWAGA Zamawiający informuje, że w cenie ofertowej nie należy uwzględniać kosztów pozycji przedmiaru takich jak ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz wywożenie gałęzi, ponieważ Zamawiający dokonał wycinki bez karczowania. Zamawiający informuje, że załącznikiem do niniejszej SIWZ jest zestaw pytań i odpowiedzi wraz z załącznikami, które zostały udzielnie w poprzednim, unieważnionym postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.03.2016r. do godz. 10:00. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- /Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy/ b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości oraz serwis zgody z wymaganiami producenta
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach