Przetargi.pl
Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Piastoszynie o pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz garaż ochotniczej straży pożarnej w Piastoszynie.

Gmina Kęsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-506 Kęsowo, ul. Główna 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3344091 , fax. 052 3344022
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęsowo
    ul. Główna 11 11
    89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3344091, fax. 052 3344022
    REGON: 09235112700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Piastoszynie o pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz garaż ochotniczej straży pożarnej w Piastoszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych obejmuje rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej w Piastoszynie o pomieszczenia higieniczno -sanitarne oraz garaż ochotniczej straży pożarnej w Piastoszynie. Należy wykonać : roboty ziemne, fundamenty, posadzki na gruncie, kanał, zbrojenie konstrukcji, ściany zewnętrzne, strop i schody, ściany wewnętrzne, dach budynku z pokryciem i obróbką, tynki, stolarkę okienną i drzwiową, malowanie i glazurę, elementy ślusarskie, podłogi i posadzki, elewacje, instalacje elektryczne , instalacje wod-kan instalacje c.o., oraz roboty drogowe, instalację gazową, ocieplenie ścian. Wszystkie roboty instalacyjne i wykończeniowe należy wykonać w całości w następujących pomieszczeń: - Garaż ochotniczej straży pożarnej, izba sztandaru, magazynek - przedsionek (8), szatnia(7), , natrysk/umywalnia(6), wc (5)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w ar. 22 ust. 1 ustawy 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia : Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie jednego budynku wraz z instalacjami o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz posiada dokument potwierdzający, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobą na stanowisko kierownika budowy odpowiedzialną za realizację zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające do kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, wymagane doświadczenie zawodowe- minimum 1 wykonane zadanie z zakresu budowy, przebudowy budynku jako kierownik budowy. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej : wykonawca musi udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 300 000,00 złotych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ ). 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt.15 SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy, i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ( wg załącznika Nr 2 do SIWZ). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24ust.1ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy. 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu spełnienia warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie jednego budynku wraz z instalacjami jak w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg załącznika nr 3 do SIWZ ). 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi ( co najmniej 1 osoba na stanowisko kierownika budowy ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika nr 4 do SIWZ ).Wykazana osoba na stanowisko kierownika budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające do kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, doświadczenie zawodowe- minimum 1 wykonane zadanie z zakresu budowy, przebudowy budynku jako kierownik budowy, lub robót. 3.0płaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 300 000,00 złotych. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa : w pkt 10.4 (SIWZ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), 5.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.10.7.zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym odpowiednio jak w pkt.4 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 8.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.10.3. i 10.4. (SIWZ)powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. 9.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takiej sytuacji przedmiotowe pisemne zobowiązanie Wykonawca winien dodatkowo załączyć do oferty. Kopie dokumentów dotyczące podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach