Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
- Data zamieszczenia: 2020-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
pl. Rynek 1-5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
REGON: 97077054000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku schroniska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku schroniska dla bezdomnych zwierząt, zlokalizowanego w Żarach przy ul. Żurawiej 32 na działce nr 294/4, obręb 0003. Zakres inwestycji obejmuje kompleksową realizację zamierzenia budowlanego, umożliwiającą uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, począwszy od wykonania robot przygotowawczych i pomiarów geodezyjnych, poprzez roboty fundamentowe, prace budowlano-montażowe, izolacyjne, instalacyjne, wykończeniowe, aż do zagospodarowania terenu włącznie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, sporządzone przez ELEKTROWNIE WODNE ZENERIS SP. Z O.O. ul. Paderewskiego 7, 61-770 Poznań. Na dokumentację projektową składają się następujące opracowania: 1) Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę 2) Projekt wykonawczy 3) Przedmiar robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych, 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu wykonawca składa następujące dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. b) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 700 ze zm.), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 2, Rozdział II SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie
Dodano: 2024-07-24 - „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09