Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Sanockiego Domu Kultury o salę tańca w ramach projektu /Roztańczone pogranicze. Modernizacja infrastruktury kulturowej w Sanoku i Medzilaborcach./

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Sanockiego Domu Kultury o salę tańca w ramach projektu /Roztańczone pogranicze. Modernizacja infrastruktury kulturowej w Sanoku i Medzilaborcach./
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa budynku Sanockiego Domu Kultury o salę tańca o powierzchni całkowitej netto 433,94 m2 i powierzchni zabudowy 284 m2. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty ogólnobudowlane, - roboty wykończeniowe, wyposażenia i wystroju wnętrz, - roboty instalacyjne w zakresie: instalacje wod-kan, instalacje c.o., instalacje elektryczne i elektroakustyczne, wentylacja mechaniczna, - uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2 Udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia, 3 Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - budowlanej. 4 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację w/w zamówienia w wysokości min. 500 000 zł pozwalające uruchomić refinansowanie realizacji zamówienia, 5 Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6 Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany Personel w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: Kierownik budowy - 5 lat doświadczenia zawodowego - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej *Jako minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych odpowiednich dla danej branży i przepracowane na wymienionym stanowisku. Należy dołączyć zaświadczenie, że osoby są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy Wykonawca złoży następujące dokumenty stanowiące załączniki do oferty: 1 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej /ustawą/, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy o zamówieniach publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1, pkt 9 (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i zaświadczenie do kierowania i nadzorowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjnej i innych specjalności techniczno budowlanych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego o okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzonymi dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym - oraz życiorysami zawodowymi wymaganymi pkt.5. 8 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9 Wyposażenie techniczne będące w dyspozycji Wykonawcy, niezbędne do wykonania zamówienia - wyszczególnienie w SIWZ i przedmiarach robót 10 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 12 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, co najmniej trzech w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów. 13 Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14 Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości, co najmniej 500 000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15 Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1, pkt 1-3, ustawy Prawo Zamówień Publicznych .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umsanok/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach