Urząd Gminy Krasne ogłasza przetarg
- Adres: 36-007 Krasne, Krasne 121
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8555223 , fax. 017 8555267
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasne
Krasne 121 121
36-007 Krasne, woj. podkarpackie
tel. 017 8555223, fax. 017 8555267
REGON: 00054643700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-krasne.un.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i nadbudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego przy stadionie sportowym w Krasnem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zmówienie obejmuje przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku szatni sportowej przy stadionie sportowym w Krasnem z przeznaczeniem na obiekt sportowo rekreacyjny. Budynek istniejącej szatni położony jest na działce Nr 639/1 stanowiącej własność Gminy Krasne. Jest to budynek wzniesiony w technologii tradycyjnej o powierzchni użytkowej 99,6 m2 i wysokości 6,2 m. Budynek ten zostanie rozbudowany w kierunku północ - zachód i nadbudowany do 2 kondygnacji. Powierzchnia użytkowa po jego rozbudowie wzrośnie do 778 m2, kubatura do 5430 m3, zaś wysokość do 11,2 m. Będzie to budynek o prostej bryle i konstrukcji żelbetowej monolitycznej ze ścianami zewnętrznymi murowanymi. Budynek w wyniku przebudowy zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach przebudowy istniejący obiekt szatni poddany zostanie termomodernizacji poprzez ocieplenie ścian, wykonanie elewacji oraz wymianę starej stolarki drewnianej na stolarkę aluminiową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 50 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać warunki ustawowe a w szczególności następujące warunki minimalne: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy. 1)średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysku i strat,pozycja - Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nim) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN w każdym z lat ; 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszą niż 500 000 PLN łącznie; 1)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na równowartość, co najmniej 1 000 000 PLN. 2Potencjał kadrowy 1) Kwalifikacje i doświadczenie personelu. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. W szczególności kierownik budowy winien posiadac uprawnienia bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i winien posiadać co najmniej 4 lata doświadczenia w robotach, w tym 2 lat doświadczenia w kierowaniu budową. Jako kierownik budowy zrealizował co najmniej 3 budowy, w tym co najmniej 2 budowy obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 każdy. 2) Przeciętne zatrudnienie Wykonawca musi posiadać średnioroczne zatrudnienie minimum 10 osób zatrudnionych na umowę o pracę - do potwierdzenia informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu gwarantującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać się wykonaniem jako Generalny Wykonawca lub Lider Konsorcjum w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością budowie będącej przedmiotem zamówienia w tym co najmniej 2 robót obejmujących budowę obiektu kubaturowego o kubaturze co najmniej 4000 m3 każdy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, albo inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak wyżej, potwierdzające spełnienie warunków finansowych. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Informacją na temat kwalifikacji. Do informacji winy być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 10. Informację na temat przeciętnej liczby pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 11. Wykaz doświadczenia. 12. Informacja o potencjale technicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-krasne.un.pl/BIP/przetargi i konkursy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkól w Medyni Głogowskiej z przeznaczeniem na przedszkole publiczne
Dodano: 2016-07-01 - Rozbudowa budynku garażowego - uzyskanie pomieszczeń epizootycznych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Lubaczowie
Dodano: 2015-04-23 - roboty budowlane wraz z dostawą dźwigu
Dodano: 2015-01-27 - Rozbudowa budynku usługowego hotelowo-gastronomicznego przy ul. Wolskiej 2 w Kolbuszowej o część usługową - Roboty budowlane i instalacyjne w pomieszczeniu nowej kotłowni
Dodano: 2013-06-07 - Przebudowa części budynku, częściowa nadbudowa pod nadszybie dźwigu hydraulicznego dla potrzeb SPG ZOZ w Miejscu Piastowym
Dodano: 2012-12-21 - Rozbudowa budynku OSP w m. Tropie w ramach projektu pn. Rozbudowa i remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Tropie pełniącego funkcje społeczno-kulturalne.
Dodano: 2011-12-21 - Nadbudowa piętra i dachu nad budynkiem Starostwa Powiatowego w Brzozowie
Dodano: 2011-05-31 - Rozbudowa budynku usługowego handlowo-gastronomicznego przy ul. Wolskiej 2 w Kolbuszowej - klatka ewakuacyjna
Dodano: 2010-06-08 - Rozbudowa, przebudowa budynku Domu Strażaka w Świlczy - etap II: 1. rozbudowa budynku - stan wykończeniowy, 2. przebudowa budynku istniejącego, 3. instalacje wod-kan, c.o., gaz, 4. instalacje elektryczne, wentylacji i odgromówka, 5. przebudowa placu.
Dodano: 2010-04-28 - Wykonanie prac związanych z budową Centrum Pamięci Gen. Władysława Sikorskiego
Dodano: 2010-03-22