Przetargi.pl
Rozbudowa budynku H-3 Politechniki Wrocławskiej - budowa garażu na trzy stanowiska dla samochodów osobowych i dostawczych - AC/BZP/213/2009

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku H-3 Politechniki Wrocławskiej - budowa garażu na trzy stanowiska dla samochodów osobowych i dostawczych - AC/BZP/213/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku H-3 Politechniki Wrocławskiej - budowa garażu na trzy stanowiska dla samochodów osobowych i dostawczych. Zakres robót do wykonania w ramach niniejszej umowy określony jest w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazanych w załączniku nr 5-7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, warunkami technicznymi, wiedzą techniczną, fachową wiedzą, obowiązującymi normami, przepisami, w tym dozoru technicznego, bhp i ppoż. oraz w zakresie ochrony środowiska. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania w ofercie jako załącznik do formularza ofertowego) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne ze wskazanymi, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych przez projektanta, które zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. W ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca dostarczy: a)polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem działalności gospodarczej - na sumę nie mniejszą niż wynagrodzenie brutto z oferty, b)polisę ubezpieczeniową od zniszczeń robót objętych umową na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie brutto z oferty. Minimalny zakres ubezpieczenia obejmować powinien szkody wyrządzone przez ogień, wodę, uderzenia pioruna, eksplozję, katastrofę budowlaną, awarię urządzeń lub instalacji obiektu oraz akcję ratowniczą prowadzoną w związku z ww. zdarzeniami. Zakres ubezpieczenia obejmować musi również szkody powstałe w wyniku wykonania przedmiotu umowy, m.in. w budynkach sąsiadujących, na terenach przyległych. Ubezpieczeniem objęci będą zarówno Wykonawca jak i jego podwykonawcy. Okres ubezpieczenia w przypadku obu polis obejmować musi cały okres realizacji umowy przedłużony o 2 miesiące. Zakres oraz warunki ubezpieczenia, jak też zmiana tych warunków, podlegają akceptacji Zamawiającego, dlatego Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu wzory polis ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt a) i b). Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie teren budowy w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 9.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 uPzp oraz warunki określone poniżej. W tabeli poniżej przedstawiono warunki stawiane Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie niniejszego zamówienia, a także wskazano dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców potwierdzające spełnianie tych warunków. 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie obiektu kubaturowego z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu wokół obiektu o wartości min 200 tys. brutto każda z robót budowlanych. 3. DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA LUB POSIADAJĄ PISEMNE ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO UDOSTĘPNIENIA OSÓB ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj. wskażą Osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (TJ Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności: osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w: a) specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, b) branży sanitarnej - kierownik robót sanitarnych c) branży elektrycznej - kierownik robót elektrycznych W/w osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 3 i załącznik nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach