Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27600 Sandomierz, ul. Czyżewskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-15 832 39 24 , fax. 0-15 832 69 55
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
ul. Czyżewskiego 1
27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 0-15 832 39 24, fax. 0-15 832 69 55
REGON: 29279447900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sandomierz.naszdps.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku DPS w Sandomierzu o zew. szyb windowy wraz z montażem urządzenia dźwigowego celem dostosowania go do obsługi przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz remont II piętra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę zewnętrznego szybu windowego z jego uzbrojeniem wraz z przebudową istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej w zakresie dostosowania komunikacji wewnętrznej z projektowaną windą. 2) Remont II piętra w budynku Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, remontu łazienek oraz malowania ścian i sufitów. 3. Opis przedmiotu zamówienia na powyższe roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą: 1) Projekt budowlany budowy zewnętrznego szybu windowego z jego uzbrojeniem wraz z przebudową istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej w zakresie dostosowania komunikacji wewnętrznej z projektowaną windą Zał. nr 1. 2) Projekt budowlany przebudowy przyłącz kanalizacji deszczowej Zał. nr 2. 3) Dokumentacja techniczna remontu II piętra w budynku Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, remontu łazienek oraz malowania ścian i sufitów Zał. nr 3. 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowy zewnętrznego szybu windowego z jego uzbrojeniem wraz z przebudową istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej w zakresie dostosowania komunikacji wewnętrznej z projektowaną windą Zał. nr. 4. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru remontu II piętra w Domu Pomocy Społecznej Zał. nr 5. 6) Przedmiar robót budowy zewnętrznego szybu windowego z jego uzbrojeniem wraz z przebudową istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej w zakresie dostosowania komunikacji wewnętrznej z projektowaną windą Zał. nr. 6. 7) Przedmiar robót przebudowy przyłącza kanalizacji deszczowej Zał. nr 7. 8) Przedmiar robót instalacje elektryczne DPS- zasilanie dźwigu Zał. nr 8. 9) Przedmiar robót remontu II piętra w budynku Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, remontu łazienek oraz malowania ścian i sufitów Zał. nr 9 a) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie szybu pod dźwig osobowy w konstrukcji stalowej, posadowionego na żelbetowym fundamencie, w obudowie pełnej, zaizolowanego termicznie i otynkowanego, kotwionego do ściany zewnętrznej budynku, zamkniętego dachem w konstrukcji stalowej, z odprowadzeniem wód opadowych, 2) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, 3) wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych, m.in.: tynków wewnętrznych, malowania ścian oraz sufitów, 4) wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych, 5) dostarczenie i zamontowanie urządzenia dźwigowego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 6) pozytywny odbiór techniczny urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego, 7) wywóz materiałów rozbiórkowych i odpadów, 8) remont II piętra w budynku Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, remontu łazienek oraz malowania ścian i sufitów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3.) Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 92942900042001001324110006 Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu a poświadczoną za z zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. Dopuszcza się możliwość złożenia wadium wraz z ofertą - należy kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w osobnej kopercie oznaczonej: Oryginał dowodu wniesienia wadium. 5.) Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego winno mieć tytuł: ” Rozbudowa budynku DPS w Sandomierzu o zew. szyb windowy wraz z montażem urządzenia dźwigowego celem dostosowania go do obsługi przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz remont II piętra” . 6.) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 7.) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,; 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, które mogą dotyczyć: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Formularz oferty Zał. nr 10 11. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 11 12. Oświadczenie wykonawcy, ze nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Zał. nr 12 13. Wykaz robót – Zał. nr 13 14. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Zał. nr 14 15. Projekt umowy Zał. nr 15 wraz z zał. nr 19 Karta gwarancyjna przedmiotu umowy udzielana przez Wykonawcę 16. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Zał. nr 16 17. Kosztorys jednostkowy z wykazem cen jednostkowych 18. Oświadczenie o wykupie polisy załącznik nr 17 19. Zobowiązanie innego(ych) podmiotu (ów) do udostępnienia wiedzy, doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów – załącznik nr 18 20. Potwierdzenie wpłacenia wadium. 21. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. – załącznik nr 20 Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 22. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych załącznik nr 21
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”
Dodano: 2024-06-28 - Wymiana kabin natryskowych i brodzików
Dodano: 2024-06-25 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Dzierzgów, Bałków i Chycza” dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Jurków wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury towarzyszącej, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-06-21 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
Dodano: 2024-06-18 - Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
Dodano: 2024-06-16 - Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
Dodano: 2024-06-14 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej położonych w Gminie Morawica
Dodano: 2024-06-13 - „ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH”
Dodano: 2024-06-12