Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej położonych w Gminie Morawica

Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, Spacerowa 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
    Spacerowa 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010352
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej położonych w Gminie Morawica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1. Termomodernizacja budynku Szkoły w LisowiePlanowany zakres prac termomodernizacyjnych do wykonania:• ocieplenie stropu szkoły;• ocieplenie nieocieplonych ścian zewnętrznych budynku szkoły;• wymiana okien na energooszczędne;• wymiana drzwi na energooszczędne; • w celu wykonania izolacji ścian zewnętrznych przewiduje się demontaż elementów i urządzeń przytwierdzonych do elewacji w celu wykonania ocieplenia (tj. rynny, zadaszenia, oświetlenia, parapety, opaski wokół ścian przeznaczonych do ocieplenia);• montaż instalacji paneli fotowoltaicznych.Część nr 2. Termomodernizacja i przebudowa Szkoły w Dębskiej WoliPlanowany zakres prac termomodernizacyjnych do wykonania:• przebudowa łącznika między segmentem szkoły, a segmentem sali gimnastycznej wraz z patio • wykonanie instalacji C.O., C.W.U i cyrkulacji• montaż pomp ciepła typu powietrze – woda• ocieplenie stropu pomiędzy ostatnią kondygnacją i poddaszem nieużytkowym segmentu dydaktycznego• wymiana istniejącej stolarki okiennej, wraz z wymiana stolarki okiennej przewiduje się wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych• wymiana drzwi zewnętrznych do budynku• docieplenie ścian budynku• wymiana źródeł światła w istniejących oprawach oświetleniowych na LED• montaż instalacji fotowoltaicznej• prace remontowo – modernizacyjne w obrębie całego budynku• remont sali gimnastycznej wraz z odnowieniem parkietu• konserwacja i regulacja istniejącej wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej• remont i uszczelnienie przewodu wywiewnego w dachu nad salą gimnastyczną oraz regulacja istniejących wentylatorów• montaż trybun przy boisku do piłki nożnej• wymiana urządzeń na placu zabaw• malowanie ścian i sufitów pomieszczeń szkoły i sali gimnastycznejCzęść nr 3. Termomodernizacja i rozbudowa remizy OSP w MorawicyPlanowany zakres prac termomodernizacyjnych do wykonania:• wykonanie elementów zagospodarowania terenu: nawierzchnie utwardzone, ciągi piesze, altana ogrodowa• prace rozbiórkowe wewnątrz i na zewnątrz budynku: demontaż stolarki okiennej i drzwiowej (częściowo materiał z demontażu należy przekazać dla użytkownika), parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, rur spustowych i rynien, rozbiórka części ścian wewnętrznych, rozbiórka konstrukcji i pokrycia dachowego, , rozbiórka klatki schodowej wewnętrznej oraz stropu od strony zachodniej budynku, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę sufitów podwieszanych, wymianę oświetlenia na LED, rozbiórka posadzek, demontaż bram garażowych (materiał z demontażu należy przekazać użytkownikowi), demontaż klimatyzatorów (materiał z demontażu należy przekazać użytkownikowi)• montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej• montaż bram garażowych• prace budowlano montażowe przebudowy oraz ogólne remontowe w budynku• wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu• wykonanie zadaszenia tarasu• wykonanie nowoprojektowanej klatki schodowej wraz z windą• prace murarskie• ocieplenie ścian fundamentowych , ścian zewnętrznych i wewnętrznych• prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne• prace budowlano – montażowe związane z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych: wod-kan, gazową, wentylacją mechaniczną i grawitacyjną, klimatyzacji, c.o. i instalacji elektrycznychCzęść nr 4. Budowa boiska wielofunkcyjnego w ChałupkachPlanowany zakres prac do wykonania:Wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 30x50m obramowanego obrzeżem betonowym 6x20cm. W ramach boiska wielofunkcyjnego zaplanowano jedno boisko do futsalu, dwa boiska do koszykówki oraz dwa boiska do siatkówki. Wokół boiska zaplanowano lampy oświetleniowe, piłkochwyty. Jako ciąg komunikacyjny należy wykonać chodnik z kostki betonowej gr. 6cm. Zaplanowano również utwardzenie kruszywem fragmentu terenu, który będzie służył jako miejsca postojowe dla samochodów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:1) dla części 1: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)2) dla części 2: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)3) dla części 3: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)4) dla części 4: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokonał).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Nr rachunku: 70 8493 0004 0070 0200 0185 0029z dopiskiem „Wadium" oraz numeru referencyjnego: BI.271.21.20245. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1, 2, 3, 4 i 5 ustawy PZP.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:- wykonał n/w roboty budowlane:• jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż:- dla części nr 1: 300 000,00 zł brutto- dla części nr 2: 800 000,00 zł brutto- dla części nr 3: 1 500 000,00 zł brutto• jedną robotę budowlaną związaną z budową/ przebudową/ rozbudową boiskalub obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż:- dla części nr 4: 400 000,00 zł bruttoW przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną robotą na części, ma które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla części, na które Wykonawca składa ofertę.UWAGA!Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.Dla części nr 1, 2 i 3:- dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Dla części nr 4:- dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r. poz. 334) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.b) Sytuacji ekonomicznej i finansowej :W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż :- dla części nr 1: 300 000,00 zł- dla części nr 2: 800 000,00 zł- dla części nr 3: 1 000 000,00 zł- dla części nr 4: 400 000,00 złUWAGA!W przypadku składania ofert na 4 części wartości te podlegają sumowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach