Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Bielawska 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 646 46 00 , fax. 074 646 46 10
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.
ul. Bielawska 15 15
58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
tel. 074 646 46 00, fax. 074 646 46 10
REGON: 89155315700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzbm.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku biurowego bedącego siedzibą zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Wykonanie nowych fundamentów pod konstrukcje dobudówki 2) roboty betonowe-słupy , rygle 3) wykonanie prac rozbiórkowych ścian 4) wykonanie nowych ścian nosnych i działowych 5)wykonanie nowych stropów i stropodachu,pokrycie dachu papa termozgrzewalna 6) wstawienie nowej stolarki drzwiowej i okiennej 7) prace wykonczeniowe 8) docieplenie ścian zewnętrznych nowego obiektu 8) wykonanie nowej instalacji elektrycznej 9) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania 10) wykonanie przyłacza energetycznego 11) wykonaie przyąłcza kanalizacyjnego i deszczowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.warunek: posiada uprawnienia do prowadzenia działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.warunek: posiada doświadczenie w zakresie budowy lub remontów budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub użtecznosci publicznej, wykazanie min. 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1 robota za 800 000,00 zł brutto, dokument: zestawienie wykonanych robót z uwzględnieniem wyżej opisanej 1 roboty z podaniem nazwy Zamawiającego, lokalizacji, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych wraz z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć protokół odbioru robót lub referencje - wg załącznika B. 3.warunek: Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub innej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. . dokument: dokument potwierdzający posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami - wg załącznika A; należy również dołączyć zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. 4. warunek: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 że nie podlega wykluczeniu ( podpis na formularzu -Oferta Wykonawcy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5 polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne do 31.12.2009 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do oferty polisy ważnej na dzień otwarcia ofert wraz z oświadczeniem, że w przypadku wygrania przetargu polisa zostanie przedłużona do dnia zakończenia robót. 6 pisemna informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie środków finansowych lub możliwość zaciągnięcia kredytu na kwotę minimum 500 000 zł. Dokument ma określać konkretną kwotę, Zamawiający nie przyjmuje potwierdzenia z banku z określeniem: (możliwość kredytowania poprzez podanie np.: kwota sześciocyfrowa),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzbm.info/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27