Przetargi.pl
Rozbudowa budynku biurowego bedącego siedzibą zamawiającego

Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Bielawska 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 646 46 00 , fax. 074 646 46 10
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.
    ul. Bielawska 15 15
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 646 46 00, fax. 074 646 46 10
    REGON: 89155315700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzbm.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku biurowego bedącego siedzibą zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonanie nowych fundamentów pod konstrukcje dobudówki 2) roboty betonowe-słupy , rygle 3) wykonanie prac rozbiórkowych ścian 4) wykonanie nowych ścian nosnych i działowych 5)wykonanie nowych stropów i stropodachu,pokrycie dachu papa termozgrzewalna 6) wstawienie nowej stolarki drzwiowej i okiennej 7) prace wykonczeniowe 8) docieplenie ścian zewnętrznych nowego obiektu 8) wykonanie nowej instalacji elektrycznej 9) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania 10) wykonanie przyłacza energetycznego 11) wykonaie przyąłcza kanalizacyjnego i deszczowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.warunek: posiada uprawnienia do prowadzenia działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.warunek: posiada doświadczenie w zakresie budowy lub remontów budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub użtecznosci publicznej, wykazanie min. 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1 robota za 800 000,00 zł brutto, dokument: zestawienie wykonanych robót z uwzględnieniem wyżej opisanej 1 roboty z podaniem nazwy Zamawiającego, lokalizacji, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych wraz z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć protokół odbioru robót lub referencje - wg załącznika B. 3.warunek: Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub innej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. . dokument: dokument potwierdzający posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami - wg załącznika A; należy również dołączyć zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. 4. warunek: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 że nie podlega wykluczeniu ( podpis na formularzu -Oferta Wykonawcy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5 polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne do 31.12.2009 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do oferty polisy ważnej na dzień otwarcia ofert wraz z oświadczeniem, że w przypadku wygrania przetargu polisa zostanie przedłużona do dnia zakończenia robót. 6 pisemna informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie środków finansowych lub możliwość zaciągnięcia kredytu na kwotę minimum 500 000 zł. Dokument ma określać konkretną kwotę, Zamawiający nie przyjmuje potwierdzenia z banku z określeniem: (możliwość kredytowania poprzez podanie np.: kwota sześciocyfrowa),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzbm.info/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach