Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 57-256 Bardo, Opolnica 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8171259 , fax. 74 8171259
- Data zamieszczenia: 2014-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Opolnica 58 58
57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
tel. 74 8171259, fax. 74 8171259
REGON: 89108029100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsopolnica.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku gospodarczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn: Rozbiórka budynku goego w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy Nr 58, 57-256 Bardo. 2. Ogólny zakres robót obejmuje: rozebranie murów z cegły ściany szczytowej; rozebranie podług, zasypek, ślepych pułapów, podsufitek; rozebranie schodów żelbetowych parter-poddsasze; rozebranie murów parteru; rozbiórka przybudówki po byłym WC; spryzmowanie gruzów z rozbiórki przy obiekcie; remont instalacji odgromowej budynków sąsiednich kuchni i pralni. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: dokumentacja remontowa; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; pomocniczo przedmiar robót które stanowią załącznik do SIWZ. 4. Zamawiający zleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust3. 6. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami techniczny i i sztuką budowlaną, przepisami BHP, PPOŻ, zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i wymogami niniejszej specyfikacji. 7.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) w trakcie prowadzenia robót budynki sąsiadujące Zamawiającego będą funkcjonowały w sposób ciągły; 2) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić rozbierany budynek oraz okolice budynku do stanu czystości, tak, aby funkcjonowanie budynków sasiadujących odbywało się bez zakłóceń. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. 9. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom; 2) informacje na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w formularzu ofertowym; 3) Zamawiający może zgodnie z art. 641 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenie do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 9533 0004 2001 0019 1909 0051 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotację: Oferta - remont więźby i pokrycia dachu budynku kuchni i budynku gospodarczego z poddaszem w DPS w Opolnicy Nr 58. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsopolnica.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27