Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa 64
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 289 1682 , fax. 063 2891682
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
ul. Kolska Szosa 64 64
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 063 289 1682, fax. 063 2891682
REGON: 31108036630113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rodzaj zamówienia: usługa zgodnie z art. 2 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonanie projektu drogowego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3219P Genowefa - Władysławów - Turekod km 10+237 do km 17+707 na długości 7,470 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj zamówienia: usługa zgodnie z art. 2 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonanie projektu drogowego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3219P Genowefa - Władysławów - Turekod km 10+237 do km 17+707 na długości 7,470 km - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty 1. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 2 2. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - załącznik nr 3 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 4 4. oświadczenie zgodnie z art. 44 w/w ustawy - załącznik nr 5 5. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; - załącznik nr 6 6. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - załącznik nr 7 7. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 8 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 9 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 9. wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; - załącznik nr 10 warunkiem udziału jest wykaz co najmniej jednego projektu o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zadania (min. jeden projekt przebudowy drogi o długości 3 km) które oferent lub personel przewidziany do realizacji projektu wykonywał w okresie ostatnich trzech lat - załącznik nr 10 należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie w/w projektu. 10. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 11 warunkiem udziału jest wykazanie osób które posiadają następujące uprawnienia projektowe w następujących specjalnościach: - min. 1 osoba z uprawnieniami projektowymi w specjalności drogowej 11. pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 10 (załączniku nr 11), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował jeżeli nie są oni pracownikami etatowymi wykonawcy; - załącznik nr 12 12. dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - załącznik nr 13
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej polegającej na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Tomyślu.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dotyczących regulacji cieków wodnych na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie strukturalnej sieci LAN oraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Prace projektowe na potrzeby rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Dodano: 2016-07-26 - opracowanie dokumentacji projektowej pomieszczeń w budynku Coll. Chemicum UAM przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu [2 części]
Dodano: 2016-07-21 - Remont oddziału wewnętrznego Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w formule: zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie dokumentacji pełnobranżowej projektowo - kosztorysowej dla inwestycji Rozbudowa budynku Hospicjum Palium o oddział Medycyny Paliatywnej wraz z niezbędną infrastrukturą Poznań Os. Rusa 55. Postępowanie przetargowe prowadzone jest przez Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2 na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
Dodano: 2016-06-22 - wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku zakwaterowania dla słuchaczy na terenie COSSW w Kaliszu - nr sprawy 2/i/16
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej polegającej na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej poprzez budowę nowego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-06-01