Przetargi.pl
Roboty rozbiórkowe wewnętrzne w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty rozbiórkowe wewnętrzne w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót rozbiórkowych wewnętrznych w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych wewnętrznych w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, na podstawie inwentaryzacji oraz ekspertyzy technicznej opracowanej w 05.2020 r. przez Pracownię Projektową Portal-PP Sp. z o.o. Sp. K. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie poniżej wymienione roboty rozbiórkowe/demontażowe, wraz z transportem poziomym i pionowym w obrębie placu budowy oraz wywiezieniem do utylizacji gruzu/śmieci/odpadów: a. utylizacja mebli znajdujących się w biurach, w tym ławek, stołów, biurek, regałów, szaf, wieszaków, b. demontaż drabinek, koszy do gry z tablicami, tablicy wyników, bramki, banera, siatki zabezpieczającej okna, uchwytów na flagi i innych elementów wyposażenia sportowego – w pomieszczeniu sali gimnastycznej, w zakresie osi 1-3/C-G (nie w całej sali), c. utylizacja dywanów i wykładzin leżących na podłogach pomieszczeń, d. demontaż opraw oświetleniowych, gniazd, włączników, rozdzielnic, dzwonków lekcyjnych i innych urządzeń elektrycznych i elektronicznych – w zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, e. rozbiórka przewodów, tras kablowych, korytek elektrycznych, puszek, skrzynek, peszli – w zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, f. demontaż grzejników, hydrantów, zaworów, armatury, umywalek, pisuarów, natrysków, toalet, luster, g. rozbiórka rur i pozostałych urządzeń instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej i centralnego ogrzewania – w zakresie całego zaplecza (oprócz wyposażenia węzła cieplnego) i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3 (oprócz rur spustowych odwodnienia dachu sali), h. demontaż wentylatorów, central wentylacyjnych, anemostatów, wywietrzaków oraz kanałów wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej – w zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, i. rozbiórka przegrodzeń z siatki wraz z ich podkonstrukcją (oprócz wygrodzenia węzła cieplnego), j. demontaż krat w oknach wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniami trenerów a salą sportową, k. rozbiórka przepierzeń, zabudów oraz obudów ścian wykonanych z drewna oraz z płyt drewnopochodnych wraz z podkonstrukcją, l. rozbiórka naświetli z luksferów pomiędzy szatniami, m. rozbiórka wewnętrznej stolarki okiennej oraz drzwiowej, wraz z ościeżnicami, opaskami, ramami, parapetami, progami, n. rozbiórka zewnętrznej stolarki drzwiowej – zaplecze oraz sala sportowa, wraz z ramami, ościeżnicami i progami, o. rozbiórka zewnętrznej stolarki okiennej, oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w ścianach zewnętrznych zaplecza, p. demontaż sufitów podwieszanych z listew blaszanych wraz z ich podkonstrukcją stalową montowaną do dachu budynku (żadne elementy konstrukcyjne dachu nie podlegają rozbiórce), q. rozbiórka listew przypodłogowych oraz parkietu na sali sportowej w zakresie od osi 1. do linii 1m za osią 3., r. rozbiórka listew przypodłogowych oraz warstw wykończeniowych posadzek w pomieszczeniach zaplecza, w tym płytki ceramiczne, parkiety klejone, płytki PCV klejone, wykładzina PCV rulonowa klejona, s. demontaż obramowania wnęki podłogowej ze stalowych kątowników, w pomieszczeniu nr 32 na zapleczu, t. rozbiórka wszystkich murowanych ścian wewnętrznych zaplecza, w tym ścian oddzielających zaplecze od sali sportowej – bez uszkodzenia konstrukcyjnych słupów stalowych, u. skucie tynków oraz okładzin ceramicznych stanowiących wewnętrzne wykończenie ścian zewnętrznych zaplecza, v. skucie warstwy betonowej wylewki podkładowej o średniej grubości 8 cm, znajdującej się pod warstwami wykończeniowymi posadzek – dotyczy pomieszczeń zaplecza (oprócz węzła cieplnego) oraz sali gimnastycznej w rejonie zdemontowanego wcześniej parkietu, w. usunięcie warstwy izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej (papa na lepiku), znajdującej się pod warstwami skutej wcześniej wylewki podkładowej, x. skucie wierzchu (na wys. ok. 10 cm) odsłoniętych ścianek żelbetowych podposadzkowego kanału wentylacyjnego, znajdującego się pod parkietem sali sportowej, od osi 1. do 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym roboty zabezpieczające odpowiednie warunki BHP, wprowadzenie niezbędnych środków bezpieczeństwa umożliwiających bezpieczną pracę, wykonanie ogrodzenia placu budowy i innych niezbędnych środków zabezpieczających przed dostępem osób trzecich, wykonanie zabezpieczeń konstrukcji stalowych i pozostających ścian murowanych oraz posadzek, wykonanie szczelnego zabezpieczenia przed uszkodzeniami i zabrudzeniami urządzeń węzła cieplnego, demontaż i ponowny montaż ewentualnych elementów utrudniających dostęp, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i materiałów z rozbiórki i demontażu (chyba, że Zamawiający zażyczy sobie pozostawić wybrane elementy), roboty porządkowe, tymczasowe zabezpieczenia ewentualnych drzew, hydrantów i innych elementów narażonych na uszkodzenie w trakcie prowadzonych prac rozbiórkowych lub transportowych. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi ująć także wszelkie spodziewane przez niego koszty dodatkowe, takie jak m.in. koszty dzierżaw, najmów lub zajęć terenu, koszty służby BHP, ewentualne dodatkowe ekspertyzy budowlane pozwalające ocenić stan techniczny wybranych elementów przed podjęciem robót przy tych elementach. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy należy dostarczyć Zamawiającemu karty utylizacji materiałów pozyskanych w trakcie rozbiórki, w tym m.in. karty utylizacji gruzu, złomu metalowego, szkła, drewna, papy i ewentualnych innych materiałów rozbiórkowych. Zmawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o ewentualnym pozostawieniu niektórych materiałów rozbiórkowych do jego dyspozycji – wówczas Wykonawca złoży te materiały w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót rozbiórkowych, a także specyfiki placu budowy i działki Zamawiającego oraz działek sąsiednich. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie opisanym w powyższym Opisie przedmiotu zamówienia. Dokładne ilości robót do wykonania wynikają z Inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Oznacza to, że rozbiórki wszystkich elementów budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia – nawet jeśli elementy te nie zostały ujawnione w inwentaryzacji budowlanej lub przedmiarze robót – wchodzą w zakres zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający stanowczo zaleca odbycie wizji lokalnej przed złożeniem Oferty. Zamawiający udostępni obiekt Oferentom – w razie potrzeby – więcej niż jeden raz. Niedokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem Oferty nie będzie czynnikiem uzasadniającym ewentualne nieujęcie przez niego robót w wycenie i nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Stan poszczególnych pomieszczeń przedstawiono na dokumentacji zdjęciowej z czerwca 2020 roku, stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ, jednak jest to tylko materiał pomocniczy, poglądowy, nie może stanowić jedynej podstawy wyceny przedmiotu zamówienia, a przede wszystkim nie może zastąpić wizji lokalnej na obiekcie. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr 9, 8, 10. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 17.07.2020 r. godz. 12.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-04/20 na Roboty rozbiórkowe w budynku dawnej sali sportowej przy ul. Willowej 2. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach