Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO PRZY ULICY BANKOWEJ 18 W JELENIEJ GÓRZE

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Bankowa 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6471745 , fax. 075 6471745
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze
    ul. Bankowa 18 18
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6471745, fax. 075 6471745
    REGON: 00032516200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO PRZY ULICY BANKOWEJ 18 W JELENIEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje kompleksowe roboty budowlane i instalacyjne związane z II etapem remontu budynku Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Bankowej 18 szczegółowo opisano w załączonej dokumentacji technicznej. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej wykonawczej: - p.n.: Malowanie pomieszczeń i schodów, wymiana podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont sanitariatów, na którą składają się: - Projekt budowlano wykonawczy opracowany przez Zbigniewa Kudybę - Jelenia Góra ( cz. I - 2008r. i cz.II - 2009r.); - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiary robót; Dokumentacja zatwierdzona zaświadczeniem A.B.6743-26.2011.1 z dnia 12-04-2011 roku Prezydenta Miasta Jeleniej Góry o braku sprzeciwu do zgłoszenia dotyczącego remontu. Do wykonania pozostała część remontu dotycząca sanitariatów, korytarzy i pomieszczeń gospodarczych, zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi i przedmiarem robót. (Załączniki nr 09 - 20 i 42 do s.i.w.z.). - pn. Przebudowa sieci strukturalnej dla potrzeb systemu wspomagania sal rozpraw - Projekt opracowany przez Adama Szewczyka -Lubań - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiary robót; zatwierdzonej pozwoleniem na budowę - DECYZJA NR 195/2012 Prezydenta Miasta Jelenia Góra z dnia 29-05-2012 rok. Do wykonania jest część robót zawartych w projekcie wykonawczym dotyczącym okablowania strukturalnego ( bez urządzeń ) zgodnie z przedmiarem robót. (Załączniki nr 20-23 i 43 do s.i.w.z.). - pn. wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i prac budowlanych związanych z adaptacją ewakuacyjnej klatki schodowej do obowiązujących przepisów ppoż. - Projekt opracowany przez Lilianę Wojciechowską Zgraję - Świdnica - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiary robót; zatwierdzonej pozwoleniem na budowę - DECYZJA NR 195/2012 Prezydenta Miasta Jelenia Góra z dnia 29-05-2012 rok. (Załączniki nr 24 - 41 i 43 do s.i.w.z.). Przedmiar robót stanowi dla Wykonawcy materiał pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej na roboty wynikające z dokumentacji technicznej. Przedmiary robót i dokumentację techniczną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia załączono w wersji elektronicznej do niniejszego opisu. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia w szczególności obejmuje: - remont korytarzy, sanitariatów i pomieszczeń gospodarczych budynku w zakresie wszystkich kondygnacji (od piwnic do III piętra) zgodnie z opisem w Projektach Technicznych; - przebudowa okablowania strukturalnego dla potrzeb systemu wspomagania sal rozpraw ; - wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i oddymiania ewakuacyjnej klatki schodowej. Do zakresu prac objętego realizacją w/w zadania remontowego i obowiązków Wykonawcy należy również: - przenoszenie, demontaż i zabezpieczenie istniejącego wyposażenia pomieszczeń w czasie wykonywania robót, w tym również osprzętu elektrycznego i sanitarnego; - demontaż osprzętu instalacyjnego (oprawy, wyłączniki, gniazda ) na czas wykonywania robót i ponowny montaż ze sprawdzeniem poprawności działania po ich zakończeniu; - opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót; - realizacja prac pod ścisłym nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego - bieżące zgłaszanie i uzgadnianie z odpowiednimi służbami realizacji prac wymagających szczególnego nadzoru; - wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki a nie pozostawionych do dalszego zagospodarowania Zamawiającemu; - wykonanie robót zabezpieczających i towarzyszących (rusztowania, daszki, ogrodzenia, oznakowanie obszaru robót); - opracowanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.) - przygotowanie dokumentów odbiorowych; - udział w pracach odbiorowych i odbiorze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób nie kolidujący z pracą sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Roboty generujące hałas i kolidujące z pracą sądu będą prowadzone poza godzinami pracy sądu (godz.15:30 -6:00) i w dni wolne od pracy(całą dobę). Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach. 4. Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczeń dla pracowników. 5. Na terenie Zamawiającego nie istnieje możliwość ustawienia kontenera na potrzeby budowy. 6. Zamawiający zwraca uwagę na brak własnych miejsc parkingowy przed budynkiem. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania porządku w rejonie prowadzonych robót, a w przypadku spowodowania zabrudzenia pomieszczeń do niezwłocznego usunięcia zabrudzeń spowodowanych pracami budowlanymi na koszt własny. 8. Wszelkie dodatkowe koszty związane z wykonaniem zabezpieczeń, przenoszeniem wyposażenia (mebli), transportem, złomowaniem i utylizacją materiałów nie nadających się do dalszego wykorzystania, a pochodzących z demontażu obciążają Wykonawcę. 9. Stosowane materiały muszą być równoważne zamieszczonym w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, tzn. co najmniej równe co do jakości, funkcjonalności, trwałości, parametrów technicznych, walorów użytkowych i estetycznych materiałom, których zastosowanie przewidziano w dokumentacji technicznej. Zamawiający zwraca jednak uwagę iż zastosowanie rozwiązań innych niż przewidziane w dokumentacji technicznej skutkuje koniecznością uzyskania akceptacji Zamawiającego, Projektanta. 10. Zamawiający oczekuje się wysokiego poziomu wykonywanych robót i jakości stosowanych materiałów i urządzeń. 11. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 12. Zamawiający przewiduje w porozumieniu w Wykonawcą udostępnianie sanitariatów do remontu w sposób nie kolidujący z korzystaniem z czynnych sanitariatów, korytarze i klatki schodowe oraz roboty generujące hałas i kolidujące z pracą sądu będą prowadzone poza godzinami pracy sądu (godz.15:30 -6:00) i w dni wolne od pracy(całą dobę 13. W wycenie robót należy uwzględnić wykonanie zabezpieczeń, wydzielenia szczelnymi przegrodami obszaru prowadzonych robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Kwota wadium wynosi: 25.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 28 czerwca 2012 r. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze NBP 35 1010 1674 0019 6413 9120 0000 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG/ZP-26/2012. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego. Kasa zamawiającego znajduje się w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Bankowej 18 w Jeleniej Górze (parter) i jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00, a w ostatni dzień miesiąca do godz. 13:30. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w s.i.w.z., 5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer OG/ZP- 26-2012 o udzielenie zamówienia na wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jelenia-gora.so.gov.pl/przetargi.php?sender=243
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach