Przetargi.pl
Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009

Urząd Gminy Osielsko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-031 Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 324 18 00 , fax. 052 324 18 03
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Osielsko
    ul. Szosa Gdańska 55A 55A
    86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03
    REGON: 00054241600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45000000-7 roboty budowlane CPV: 45261920-9 konserwacja pokrycia dachowego CPV: 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne Zakres: Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009 Część 1 Zadanie1. Osielsko ul. Centralna 6 - izolacje, posadzki, obróbki osłon loggi, kominy - wymiana wiatrołapu Zadanie 2. Osielsko ul. Centralna 7 - uzupełnienie osłon pod zewnętrzną częścią dachu Zadanie 3. Osielsko ul. Zatokowa 9 - wymiana tynków na kominach Zadanie 4. Osielsko ul. Szosa Gdańska 17B - remont klatki schodowej Zadanie 5. Żołędowo ul. Wierzbowa 6 - konserwacja dachu Zadanie 6. Żołędowo ul. Bydgoska 31 - mieszk. nr 2 docieplenie ścian od wewnątrz - mieszk. nr 8 wymiana podłogi w kuchni Zadanie 7. Niemcz ul. Bydgoska 35 - malowanie uzupełniające w mieszkaniach nr 2 i 3 - wymiana osprzętu elektrycznego z malowaniem klatki schodowej Zadanie 8. Maksymilianowo ul. Szkolna 5 - naprawa rynien i rur spustowych - wymiana drzwi wejściowych lokatorów z malowaniem klatki schodowej - wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne Zadanie 9. Bożenkowo ul. Harcerska 2 - remont wejścia z drzwiami i klatki schodowej mieszk. nr 2 Część 2 Zadanie 1. Żołędowo ul. Bydgoska 26 - docieplenie budynku Część 3 Zadanie 1. Osielsko ul. Centralna 6a - demontaż betonów pomiędzy budynkami, ułożenie kostki betonowej - wymiana wiatrołapu, równanie poziomów posadzki Część 4 Zadanie 1. Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A - konserwacja pokrycia dachowego, obróbki blacharskie nad segmentem od strony północnej - przemurowanie kominów powyżej połaci dachowej - wymiana rynien i rur spustowych - częściowa rozbiórka nieczynnego komina - wymiana elementów instalacji wodnej w piwnicy Zadanie 2. Prace remontowe korytarza I piętra w Urzędzie Gminy Osielsko Zamawiający wymaga aby realizacja części 4 przebiegała poza godzinami pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 22:00, w soboty od godz. 7:30 do godz. 19:00. Wymaganym jest stosowanie kurtyn zabezpieczających przed nadmiernym rozprzestrzenianiem się kurzu na korytarzach, oddzielających pomieszczenia już wyremontowane. Do remontu należy przystąpić po zgromadzeniu materiałów i dokonać prac bez zbędnych przerw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia, nie spełnia. Warunki ogólne 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej cz.1, cz. 2, cz.3, cz.4. b) uprawnienia elektryczne cz. 1, cz.4. c) uprawnienia w branży sanitarnej (centralne ogrzewanie, wentylacje) cz.1, cz. 4. 2) wykaz wykonanych, robót remontowo budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) kosztorys ofertowy dla każdej części 5) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane: - 5 lat gwarancji na roboty elektryczne - 3 lata na pozostałe roboty objęte umową

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach