Przetargi.pl
Roboty remontowe w pomieszczeniach piwnicznych: magazynu wózkowni, magazynu zwłok, chłodni, korytarza - Budynek diagnostyczny Patomorfologii - Katedra Medycyny Sądowej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w pomieszczeniach piwnicznych: magazynu wózkowni, magazynu zwłok, chłodni, korytarza - Budynek diagnostyczny Patomorfologii - Katedra Medycyny Sądowej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2Zakres przedmiotu zamówienia 2.1Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach piwnicznych Budynku diagnostycznego Patomorfologii: magazynu wózkowni, magazynu zwłok, dwóch chłodni i części korytarza. 2.2Prace budowlane związane z wykonaniem robót remontowych w pomieszczeniach piwnicznych obejmują: Uwaga: Pomieszczenia chłodni należy wyremontować przed przystąpieniem do prac w magazynie zwłok. Terminy realizacji prac w poszczególnych pomieszczeniach szczegółowo określa pkt. 4.1. SIWZ. Mała chłodnia:a)zabezpieczenie istniejącego sprzętu (regałów, mebli, sprzętu medycznego) przed uszkodzeniem poprzez jego przeniesienie do miejsca wskazanego przez personel,b)odbicie tynku z sufitu pomieszczenia,c)skucie płytek ze ścian chłodni,d)rozebranie posadzki z płytek,e)wywiezienie gruzu, f)wykonanie obrzutki cementowej na ścianach - warstwa sczepna, g)położenie wyrównujących tynków wewnętrznych kat. II na ścianach oraz tynku wykończeniowego kat. III na suficie chłodni,h)osadzenie w ścianach chłodni kratek wentylacyjnych,i)przygotowanie powierzchni sufitu do malowania - dwukrotne gruntowanie sufitu,j)dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną,k)położenie warstwy wyrównawczej posadzki z zaprawy cementowej gr. 20mm,l)wykonanie posadzki z płytek ceramicznych układanych na klej metodą zwykłą:płytki ceramiczne posadzkowe o wymiarach 45x45cm, w kolorze ciemnym (przedstawione przed wbudowaniem do akceptacji Zamawiającego), łatwo zmywalne,klasa ścieralności 5 wg normy PN-EN 14411, I grupa nasiąkliwości wodnej (do 3%), płytki odporne na pęknięcia włoskowate, fuga kwasoodporna w kolorze płytek,płytki i fugi odporne na działanie środków dezynfekcyjnych.m)licowanie ścian płytkami ceramicznych ściennymi układanymi na klej metodą zwykłą:płytki ceramiczne ścienne o wymiarach 30x30cm, w kolorze jasnym (przedstawione przed wbudowaniem do akceptacji Zamawiającego), łatwo zmywalne,min. klasa ścieralności 3 wg normy PN-EN 14411,fuga w kolorze płytek.n)przygotowanie do malowania i malowanie drzwi (2 szt.),o)sprzątnięcie pomieszczenia,p)ręczne wniesienie do pomieszczenia wyniesionego sprzętu.q)wykonanie prac porządkowych (w tym wniesienie, montaż i oczyszczenie elementów wyposażenia).Duża chłodnia: a)zabezpieczenie istniejącego sprzętu przed uszkodzeniem poprzez jego przeniesienie do miejsca wskazanego przez personel,b)odbicie tynku z sufitu pomieszczenia,c)skucie płytek ściennych w pomieszczeniu,d)rozebranie istniejącego katafalku pośrodku pomieszczenia chłodni (w przypadku pojawienia się w nim jakichkolwiek instalacji, należy je obudować w sposób uzgodniony z Zamawiającym),e)rozebranie posadzki z płytek - miejscowo, w celu zachowania istniejących spadków,f)wywiezienie gruzu, g)wykonanie obrzutki cementowej na ścianach - warstwa sczepna, h)położenie wyrównujących tynków wewnętrznych kat. II na ścianach oraz tynku wykończeniowego kat. III na suficie chłodni,i)osadzenie w ścianach chłodni kratek wentylacyjnych,j)przygotowanie powierzchni sufitu do malowania - dwukrotne gruntowanie sufitu,k)dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną,l)położenie warstwy wyrównawczej posadzki z zaprawy cementowej gr. 20mm, ukształtowanie spadku posadzki w pobliżu drzwi na korytarz w sposób niwelujący istniejący próg,m)osadzenie w podłodze kratki ściekowej, n)wykonanie posadzki z płytek ceramicznych układanych na klej metodą zwykłą:płytki ceramiczne posadzkowe o wymiarach 60x60cm, w kolorze ciemnym (przedstawione przed wbudowaniem do akceptacji Zamawiającego), łatwo zmywalne,klasa ścieralności 5 wg normy PN-EN 14411,I grupa nasiąkliwości wodnej (do 3%),płytki odporne na pęknięcia włoskowate, fuga lakierowana, nienasiąkliwa, w kolorze płytek,płytki i fugi odporne na działanie środków dezynfekcyjnych.o)licowanie ścian płytkami ceramicznych ściennymi układanymi na klej metodą zwykłą:płytki ceramiczne ścienne o wymiarach 30x30cm, w kolorze jasnym (przedstawione przed wbudowaniem do akceptacji Zamawiającego), łatwo zmywalne,fuga w kolorze płytek. p)przygotowanie do malowania i malowanie drzwi (2 szt.),q)dostawa i montaż odbojnic ściennych systemowych (np. WG 200 Arfen Polska), przeznaczonych do budynków szpitalnych, wys. min. 200 mm (do akceptacji Zamawiającego) wraz z zabezpieczeniem narożników ścian,r)wykonanie prac porządkowych (w tym wniesienie, montaż i oczyszczenie elementów wyposażenia). Magazyn zwłok:a)zabezpieczenie istniejącego sprzętu przed uszkodzeniem poprzez jego przeniesienie do miejsca wskazanego przez personel, b)odbicie tynku z sufitu pomieszczenia,c)skucie płytek ściennych w pomieszczeniu,d)wywiezienie gruzu,e)wykonanie obrzutki cementowej na ścianach - warstwa sczepna,f)położenie wyrównujących tynków wewnętrznych kat. II na ścianach oraz tynku wykończeniowego kat. III na suficie chłodni, g)osadzenie w ścianach chłodni kratek wentylacyjnych,h)przygotowanie powierzchni sufitu do malowania - dwukrotne gruntowanie sufitu, i)dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną,j)położenie warstwy wyrównawczej posadzki z zaprawy cementowej gr. 20mm,k)osadzenie w podłodze kratki ściekowej,l)wykonanie posadzki z płytek ceramicznych układanych na klej metodą zwykłą:płytki ceramiczne posadzkowe o wymiarach 60x60cm, w kolorze ciemnym (przedstawione przed wbudowaniem do akceptacji Zamawiającego), łatwo zmywalne,klasa ścieralności 5 wg normy PN-EN 14411,I grupa nasiąkliwości wodnej (do 3%),fuga lakierowana, nienasiąkliwa, w kolorze płytek,płytki i fugi odporne na działanie środków dezynfekcyjnych.m)licowanie ścian płytkami ceramicznych ściennymi układanymi na klej metodą zwykłą:płytki ceramiczne ścienne o wymiarach 30x30cm, w kolorze jasnym (przedstawione przed wbudowaniem do akceptacji Zamawiającego), łatwo zmywalne,min. klasa ścieralności 3 wg normy PN-EN 14411,fuga w kolorze płytek.n)przygotowanie do malowania i malowanie drzwi (2 szt.),o)dostawa i montaż odbojnic ściennych systemowych (np. WG 200 Arfen Polska), przeznaczonych do budynków szpitalnych, wys. min. 200 mm (do akceptacji Zamawiającego) wraz z zabezpieczeniem narożników ścian, p)wykonanie prac porządkowych (w tym wniesienie, montaż i oczyszczenie elementów wyposażenia).Magazyn wózkowni:a)zabezpieczenie istniejącego sprzętu przed uszkodzeniem poprzez jego przeniesienie do miejsca wskazanego przez personel,b)odbicie tynku z sufitu i ścian pomieszczenia, c)zerwanie podłogi z tworzyw sztucznych,d)demontaż, oczyszczenie i malowanie istniejących kanałów wentylacyjnych wyciągu,e)rozbiórka istniejącej ścianki działowej w pomieszczeniu wózkowni,f)wywiezienie gruzu,g)wykonanie obrzutki cementowej na ścianach - warstwa sczepna,h)położenie wyrównujących tynków wewnętrznych kat. III na ścianach i na suficie magazynu wózkowni,i)dostawa i montaż drzwi drewnianych wewnętrznych wraz z ościeżnicą - 1 szt.,j)osadzenie w ścianach wózkowni kratek wentylacyjnych, k)przygotowanie powierzchni do malowania - dwukrotne gruntowanie powierzchni, l)położenie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej gr. 20mm, m)dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną, n)jednokrotne malowanie ścian farbą olejną, o)osadzenie w podłodze kratki ściekowej, p)wykonanie posadzki z płytek ceramicznych układanych na klej metodą zwykłą wraz z cokolikami ściennymi wys. 15 cm: płytki ceramiczne posadzkowe o wymiarach 45x45cm, w kolorze ciemnym (przedstawione przed wbudowaniem do akceptacji Zamawiającego), łatwo zmywalne, klasa ścieralności 5 wg normy PN-EN 14411, I grupa nasiąkliwości wodnej (do 3%), fuga lakierowana, nienasiąkliwa, w kolorze płytek, płytki i fugi odporne na działanie środków dezynfekcyjnych. q)wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych baterii o średnicy nominalnej 15mm r)wykonanie podejść odpływowych z kształtek PCV o średnicy 50mm, s)dostawa i montaż baterii zmywakowych ściennych mieszaczowych, t)dostawa i montaż jednokomorowego zmywaka z blachy nierdzewnej, u)montaż zdemontowanych i pomalowanych przewodów wentylacyjnych, v)wykonanie prac porządkowych (w tym wniesienie, montaż i oczyszczenie elementów wyposażenia). Korytarz: a)skucie i zdrapanie farby z uszkodzonych narożników (4 szt.), b)uzupełnienie tynku na uszkodzonych narożnikach (4 szt.), c)zdrapanie farby z części sufitu korytarza, d)położenie wyrównujących tynków wewnętrznych kat. III na ścianach i na suficie magazynu wózkowni, e)przygotowanie powierzchni do malowania - dwukrotne gruntowanie powierzchni, f)dwukrotne malowanie części ścian w okolicach narożników farbą olejną, g)dwukrotne malowanie części sufitu farbą emulsyjną, h)dostawa i montaż stalowych okuć odtworzonych narożników (4 szt.), i)osadzenie w podłodze kratki ściekowej, j)wykonanie prac porządkowych (w tym wniesienie, montaż i oczyszczenie elementów wyposażenia). Instalacje elektryczne: a)demontaż opraw świetlówkowych z kloszem, opraw żarowych, porcelanowych lub istniejących plafonier we wszystkich remontowanych pomieszczeniach b)demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych z odłączeniem przewodów, c)demontaż łączników instalacyjnych natynkowych, gniazd wtyczkowych natynkowych, rur winidurowych instalacji natynkowej, przewodów kabelkowych ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków lub odkręceniem śrub, d)dostawa i montaż opraw świetlówkowych do pomieszczeń produkcyjnych strugoodporne, pyłoszczelnych w obudowie metalowej 2x40 W (3 szt.), e)dostawa i montaż opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych przykręcane końcowe 1x58 W (6 szt.), f)przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej - wykonanie ślepych otworów w podłożu betonowym, g)przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzonych w podłożu betonowym, h)dostawa i montaż: odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego o 3 wylotach (3 szt.), łączników świecznikowych (2 szt.), łączników schodowych (4 szt.), gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym bryzgoszczelnych 2-biegunowych o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 (9 szt.), gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym bryzgoszczelnych 3-biegunowych o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 (1 szt.), opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych końcowych 1x18 W z modułem awaryjnym do niskich temperatur (2 szt.), przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układanych p.t. w gotowych bruzdach w betonie (120 m), przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 12.5 mm2 układanych p.t. w gotowych bruzdach w betonie (20m), i)mechaniczne wykucie bruzd dla rur: RIP23, RIS21, RL28 o śr. do 47 mm w betonie, j)dostawa i montaż kanałów instalacyjnych z PCW o szer. podstawy do 60 mm na podłożu betonowym (30 m), k)dostawa i montaż rozłącznika lub wyłącznika przeciwporażeniowego 3 (4)-biegunowego w rozdzielnicach (1 szt.), l)dostawa i montaż rozłącznika lub wyłącznika przeciwporażeniowego 1 (2)-biegunowego w rozdzielnicach (2 szt.), m)dostawa i montaż wyłącznika nadprądowego 1-biegunowego w rozdzielnicach (2 szt.), n)pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pierwszy pomiar o)pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 3-fazowy, pierwszy pomiar p)sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - pierwszy 2.3 Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie prace zanikające i ulegające zakryciu winny być każdorazowo zgłoszone do odbioru przez Wykonawcę i odebrane przez właściwego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego, bądź przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest okazać próbki materiałów w celu uzyskania zgody przez Zamawiającego na ich wbudowanie. 2.4 Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określa załącznik nr 10 do SIWZ. 2.5 Wszędzie tam, gdzie wskazano nazwy własne (w szczególności w załączniku nr 10 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, tj. takich, których klasa, jakość wyrobu oraz parametry techniczne i użytkowe są równe lub korzystniejsze od wskazanych w SIWZ. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie klasy, jakości, parametrów technicznych i użytkowych równych lub korzystniejszych do tych wymienionych w dokumentacji. 2.6Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie przestrzegać przepisów bhp i przeciwpożarowych w budownictwie. Roboty wykonywać należy zgodnie z wiedzą techniczną, wymogami norm oraz ściśle wg technologii zaleceń producentów materiałów budowlanych. 2.7Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. 2.8Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy na przedmiotowe prace budowlane wskazane w załączniku nr 10 do, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót bez uwag. 2.9Uwaga! Prace budowlane odbywać się będą przy czynnym obiekcie. W związku z powyższym, na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za utrzymanie czystości i zabezpieczenia miejsca realizacji robót przed ingerencją obsługi i użytkowników obiektu w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (do dnia protokolarnego odbioru końcowego robót bez uwag). Ponadto Wykonawca na terenie realizacji robót będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej i utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany odpowiednimi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w Części VI pkt. 1.2 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w jednej z n/w form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. w Warszawie O/Bydgoszcz nr 36 1240 6478 1111 0000 4947 8789, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: przetarg na Roboty remontowe w pomieszczeniach piwnicznych: magazynu wózkowni, magazynu zwłok, chłodni, korytarza - Budynek diagnostyczny Patomorfologii - Katedra Medycyny Sądowej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający wymaga, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części IV pkt. 1.7.) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień Części IV pkt. 1.7.) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w Części VI. pkt. 1.2 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym mowa w Części VI pkt. 1.2 SIWZ. 3.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu dołączony został do oferty, a jeżeli nie będzie to możliwe to oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w Części VI pkt. 1.2. SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Collegium Medicum III p, czynnej w godzinach: Poniedziałek 10:45 - 14:45 Wtorek 7:15 - 11:15 Środa 10:45 - 14:45 Czwartek 7:15 - 11:15 Piątek 10:45 - 14:45 z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 3.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3.5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 3.6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 3.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl (zakładka zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach