Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części)

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) 1) Zadanie nr 1: Remont budynku nr 2 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych oraz dostosowanie budynku nr 2 do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych w budynku nr 2 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. - Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna naniesienie na drzwi numeracji, - zostaną pomalowane farbą olejną lub ftalową lamperie - wymiana (montaż) okuć drzwiowych, i okiennych, - jednokrotne malowanie farbą olejna lub ftalową grzejników radiatorowych, - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną zdemontowane istniejące zawory grzejnikowe, zamontowane nowe termostatyczne, i powrotne, - całość instalacji c.o zostanie poddana płukaniu i próbie szczelności, - w pomieszczeniach zostaną wymienione na nowe oprawy oświetleniowe jarzeniowe i żarowe, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie, - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane, - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - pewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 2: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 2) Zadanie nr 2: Remont budynku nr 3 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich, w budynku Nr 3 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostaną pomalowane dwukrotnie z jednokrotnym szpachlowaniem, farbą olejną lub ftalową lamperie, - zostanie uzupełnione okitowanie szyb w oknach, - dopasowana zostanie stolarka okienna i drzwiowa, - opalona zostanie stara farba z drzwi zewnętrznych, - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna - zostaną wymienione na nowe, niesprawne okucia okienne i drzwiowe, - zostanie naniesiona po malowaniu drzwi numeracja, - dwukrotne malowanie farba olejna lub ftalową grzejników typ neolux, - zostaną pomalowane dwukrotnie farba olejną lub ftalową rury c.o., wod.-kan., - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną uzupełnione pojedyncze płytki posadzkowe gres w węzłach sanitarnych, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie: - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane. - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm? w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania, - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 3: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2) oraz w Dokumentacji Projektowej (Załącznik nr 11A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 11B - dla zadania nr 2) 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (zadanie nr 1): 7.000,00 zł (słownie siedem tysięcy złotych 00/100), 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (zadanie nr 2): 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100), UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia, Zamawiający zaleca, aby wadium zabezpieczające ofertę wnieść odrębnie na każdą część zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/82/2015 dotyczy części nr NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach