Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Prudniku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4511569 , fax. 077 4511573
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
    ul. Wrocławska 24 24
    45-701 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4511569, fax. 077 4511573
    REGON: 00001775600252
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Prudniku przy ul. Powstańców Śląskich 7a i b. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) remont posadzek z PCV, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) malowanie korytarzy i pokoi biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają zatwierdzone przez zamawiającego następujące dokumenty: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oferty po dokładnym zapoznaniu się z charakterystyką i zakresem robót określonym w dokumentacji przetargowej oraz po dokonaniu wizji lokalnej (własnym staraniem i na własny koszt). Wizji lokalnej można dokonać po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Wydziałem Inwestycji i Remontów, tel. 77 4511606 lub 77 4511407. 4. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją pracy w budynku użyteczności publicznej - prace remontowe prowadzone będą w godzinach popołudniowych od 16:00 do 22:00 oraz w dni wolne od pracy u zamawiającego. 5. Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany będzie w całym okresie obowiązywania umowy do posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie do okazania powyższego dokumentu do wglądu. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach