Przetargi.pl
Roboty remontowe sanitariatów w budynkach nr 2, 37/67 w kompleksach wojskowych przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy, konserwacje ogólnobudowlane pomieszczeń w budynkach nr 23 i 26 i roboty remontowe sanitariatów oraz korytarza w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Bożenkowie, roboty remontowe sanitariatów oraz części pomieszczeń w bud. nr 2 przy ul. Zygmunta Augusta 20a w Bydgoszczy

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe sanitariatów w budynkach nr 2, 37/67 w kompleksach wojskowych przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy, konserwacje ogólnobudowlane pomieszczeń w budynkach nr 23 i 26 i roboty remontowe sanitariatów oraz korytarza w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Bożenkowie, roboty remontowe sanitariatów oraz części pomieszczeń w bud. nr 2 przy ul. Zygmunta Augusta 20a w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacje budynków: Część 1: Roboty remontowe sanitariatów w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: rozebranie: sufitów podwieszanych, ścianek działowych, posadzki z płytek, wykładziny ściennej wykucie z muru ościeżnicy metalowej, poszerzenie otworów w ścianach, wykonanie przesklepień otworów, obsadzenie ościeżnic i montaż skrzydeł drzwiowych, wykonanie tynków na ościeżach, wykonanie izolacji poziomej oraz warstwy wyrównującej pod posadzki, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, wykonanie posadzek z płytek, licowanie ścian płytkami, malowanie: farbą emulsyjną powierzchni wewnętrznych, farbą olejną rur wodociągowych, wykonanie i montaż sufitu podwieszanego typu OWA, przegród płycinowych, wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki. Roboty instalacyjne obejmują: demontaż zbędnej instalacji oraz wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną, montaż wentylatorów wyciągowych kanałowych, klimatyzatorów. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i montażu: drzwiczek rozdzielnic elektrycznych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, montaż nowej instalacji elektrycznej, montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach elektrycznych wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Część 2: Roboty remontowe sanitariatów w budynkach nr 37/67 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: rozebranie: glazury ściennej, ścianek, posadzek z masy lastrykowej, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, poszerzenie otworów w ścianach, wykonanie przesklepień otworów, wykonanie ścianek działowych, obsadzenie ościeżnic i montaż skrzydeł drzwiowych, roboty murarsko - tynkarskie, wykonanie izolacji poziomej oraz warstwy wyrównującej pod posadzki, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, skasowanie zacieków, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, wykonanie posadzek z kamienie sztucznych, licowanie ścian płytkami, wykonanie posadzek z paneli podłogowych oraz PCV, malowanie: farbą emulsyjną powierzchni wewnętrznych, farbą olejną rur wodociągowych i parapetów, przegród płycinowych typu LTT, wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki. Roboty instalacyjne obejmują: demontaż zbędnej instalacji oraz wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną, montaż wentylatorów wyciągowych kanałowych, klimatyzatorów. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i montażu: drzwiczek rozdzielnic elektrycznych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, montaż nowej instalacji elektrycznej, montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach elektrycznych wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Część 3: Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń w budynkach nr 23 i 26 w kompleksie wojskowym w Bożenkowie i roboty remontowe sanitariatów oraz korytarza w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Bożenkowie Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń w budynkach nr 23 i 26 w kompleksie wojskowym w Bożenkowie Zakres prac obejmuje m. in.: demontaż grzejników z rur stalowych, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, usunięcie zacieków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie z poszpachlowaniem, gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie farbą olejną: fragmentów ścian, rur stalowych, balustrad, stolarki okiennej oraz wrota garażowe, wymiana desek kanałowych oraz impregnacja drewna preparatami olejowymi. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Roboty remontowe sanitariatów oraz korytarza w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Bożenkowie Roboty ogólnobudowlane obejmują m.in.: wykucie: z muru ościeżnic metalowych, rozkucia w ściankach działowych, rozebranie: ścianek o gr. ? cegły, posadzki z płytek, elementów betonowych niezbrojonych, odbicie tynków na ścianach, zeskrobanie i zmycie starej farby, postawienie nowych ścianek działowych, wykonanie: przesklepień otworów, prace murarsko - tynkarskie w pomieszczeniach, wykonanie: izolacji poziomych i pionowych, warstwy wyrównującej pod posadzki, wykonanie posadzki z kamieni sztucznych, licowanie ścian płytkami, obsadzenie ościeżnic drzwiowych stalowych, zamontowanie skrzydeł drzwiowych, położenie gładzi gipsowych dwuwarstwowych ścian i sufitów, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, dwukrotne malowanie: farbami emulsyjnymi ścian, farbami olejnymi fragmentów ścian, malowanie farbami olejnymi: podokienników, rur wodociągowych, montaż: naświetla PCV, przegród w sanitariatach, wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki. Roboty instalacyjne obejmują m.in.: wymianę wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymianę: grzejników żeliwnych na stalowe płytowe, rur przyłącznych oraz montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną, wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w wentylatory wyciągowe kanałowe, wykonanie prób i badań pomiarowych. Roboty elektryczne obejmują m.in.: roboty w zakresie demontażu i montażu: rozdzielnic bezpiecznikowych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, roboty w zakresie montażu: rur elektroinstalacyjnych, nowej instalacji elektrycznej, wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Część 4: Remont sanitariatów oraz części pomieszczeń w budynku nr 2 kompleksu wojskowego przy ul. Zygmunta Augusta 20a w Bydgoszczy Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: wykucie z muru: ościeżnic stalowych, rozebranie: ścianek z cegieł, płytek ściennych i podłogowych na zaprawie cementowej, zerwanie: posadzek z tworzyw sztucznych, cokolika cementowego, wykucie otworów w ścianach, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT, wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego, wykonanie posadzek: z paneli podłogowych, wykładziny dywanowej, płytek gres licowanie ścian płytkami, osadzenie ościeżnic oraz montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych, montaż drzwi ppoż. oraz drzwi RC 4, wymiana parapetów wewnętrznych, obudowanie słupów płytami gipsowymi, dwukrotne malowanie: farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, farbą olejną rur, montaż ścianek systemowych LTT, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty wodnokanalizacyjne i centralnego ogrzewania obejmują: demontaż zbędnej instalacji oraz wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną, montaż wentylatorów wyciągowych kanałowych. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i montażu: drzwiczek rozdzielnic elektrycznych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, montaż nowej instalacji elektrycznej, montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach elektrycznych wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Cz. 1 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); Cz. 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Cz. 3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Cz. 4 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 20/ZP/RB/INFR/2015 część nr Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach