Przetargi.pl
Roboty remontowe pomieszczeń i wymiana wykładziny w budynku Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145d.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe pomieszczeń i wymiana wykładziny w budynku Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145d.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. 45442100-8 roboty malarskie, Przedmiotem zamówienia jest realizacja Robót remontowych pomieszczeń i wymiana wykładziny w budynku Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu ul. Sikorskiego 145d. Opis przewidywanych prac. W zakres zamierzenia wchodzą roboty remontowe obejmujące ciągi komunikacyjne (klatki schodowe i korytarze) oraz pomieszczenia biurowe na II piętrze : 1.Dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów na II p 1456,6m2. 2.Malowanie z gruntowaniem lamperii na korytarzu i klatkach schodowych IIp 151.9m2. 3.Malowanie farbami olejnymi grzejników radiatorowych w pomieszczeniach IIp 52,5m2. 4. Malowanie farbami olejnymi rur instalacji centralnego ogrzewania i wod. - kanaliz. w pomieszczeniach IIp i w sanitariatach. 199mb+26mb. 5.Wymiana wykładziny zmywalnej z wyrównaniem podłoża zagruntowaniem w pomieszczeniach biurowych II p. 208,4m2. 6.Wymiana wykładziny dywanowej w sekretariacie pok.103 23,4m2. 2.3.6.Wymiana okna w pok. 110 i pomalowanie pomieszczeń 110,109,108. 7. .Remont daszku nad drzwiami awaryjnymi polegający na a)Odbicie tynku 3,2m2 b)Uzupełnienie tynku 3,2m2 c)Wymiana pokrycia daszku na papę termozgrzewalną 3,2m2 d)Wykonanie obróbki blacharskiej daszku 6,54m2. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wyliczenie ilości określony jest w przedmiarze robót. Termin realizacji do 30.12.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1.500,00 złotych słownie: tysiąc pięćset złotych 00 100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach